جدیدترین مسابقات FUT Champions Cup از تاریخ 13 الی 15 آوریل 2018 در سالن Victoria Warehouse شهر منچستر برگزار شد. یک بازیکن عربستانی توانست برای اولین بار فاتح مسابقات FIFA 18 شود. FUT Champions Cup از سری مسابقات FIFA 18 است که بین بازیکنان کنسول های ps4 و xbox 1 برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی فوت 2018 منچستر، سه ماه پس از پایان مسابقات بارسلونا برگزار شد. از 200.000 دلار جایزه کلی مسابقات، 22.000 دلار را قهرمان مسابقات به خانه برد.

بازیکن عربستانی، قهرمان مسابقات FIFA 18 شد
مسابقات Fut Champions Cup- منچستر

در این مسابقات 128 بازیکن از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند. 64 بازیکن با کنسول ps4 و 64 بازیکن دیگر با xbox 1 به مسابقه پرداختند. بعد از سپری کردن مرحله گروهی، 32 بازیکن منتخب هر کنسول به صورت حذفی به مصاف هم رفتند. هر راند، متشکل از دو بازی رفت و برگشت که تفاضل گل بالاتر مشخص کننده پیروز میدان بود.

خرید بازی FIFA 18 Standard Edition

پس از سه روز تلاش، الدوساریِ عربستانی، توانست قهرمان کنسول xbox 1 شود. عنوانی که در پلتفرم ps4 به Philip Schermer آلمانی رسید.

فینال مسابقات FIFA 18 ؛ منچستر به رنگ سبز

 

 

در حالی که فینال بزرگ مسابقات FUT Champions Cup در منچستر برگزار می شد، چند متر دورتر و در استادیوم اولدترافرد، تیم فوتبال منچستر یونایتد با شکست خود، منچستر سیتی را به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلستان (فصل 2017-2018) رساند. اتفاقی که کل شهر منچستر را به رنگ آبی درآورد.

پس از ساعاتی، سایت رسمی فیفا با تیتر”Manchester is Green” خبر از قهرمانی الدوساری (بازیکن عربستانی فیفا 18) در مسابقات FUT Champions Cup داد.

بازیکن عربستانی، قهرمان مسابقات FIFA 18 شد
الدوساری- قهرمان مسابقات FUT Champions Cup

الدوساری موفق به شکست رقیب آلمانی خود در مجموع با نتیجه 6-4 شد. برنده  xbox 1این مسابقات، با غلبه بر مرد نهایی ps4، توانست عنوان قهرمانِ کل مسابقات را از آن خود کند.

منچستر با پرچم عربستان، سبز شد.

در پایان این مسابقات، 16 بازیکن برتر، به بازی های مقدماتی FIFA 18 Global Series راه یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =