کنسول Nintendo Switch امروزه کمی بیشتر از یک دستگاه کوچک چند منظوره به حساب می آید. زیرا به تازگی اپلیکیشن YouTube به آن افزوده شده است. شما هم اکنون می توانید برنامه  های YouTube را از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو به صورت رایگان دانلود کنید و البته نیازی به اشتراک سرویس آنلاین نینتندو برای استفاده از آن نخواهید داشت.

این برنامه به شما امکان می دهد هر چیزی را در فهرست YouTube به صورت دستی و یا در حالت دو طرفه تماشا کنید. این فهرست برای کاربران محتویاتی از جمله موسیقی و چگونگی دسترسی به آنها از طریق راهنما را می دهد. برای دسترسی به تنظیمات، لیست پخش و نظریه های خود می توانید با حساب کاربری Google خود وارد شوید.

YouTube به تنهایی دومین سرویس ویدیویی در حال جریان می باشد که بعد از Hulu وارد کنسول Nintendo Switch شده است (Hulu آبان 96 به این کنسول رسیده است). این شرکت همچنان در حال بررسی سایر برنامه های ویدئویی مانند Netflix به کنسول Nintendo Switch نیز می باشد.

کنسول Nintendo Switch اولین و مهم ترین دستگاه بازی است. زیرا این کنسول همانند رقیبان قدرتمند خود (xbox1 و ps4) عملکرد رسانه ای آنها را دنبال نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد. Nintendo به تازگی سرویس خود را پرداخت کرده تا بیشتر بازی ها به صورت آنلاین انجام شوند. البته چندین نقطه ی قوت دیگر برای این کنسول خوب به نظر می رسد. این کنسول به تازگی قابلیت cloud saves را شامل می شود که یک مجموعه از بازی های کلاسیک NES را در بر خواهد گرفت.

باید بگوییم که در این ماه سه بازی جدید به این مجموعه اضافه می شود. خوشبختانه، سرویس های ویدیویی از الزامات آنلاین معاف هستند. بنابراین شما می توانید محتوای مرکز خود را -حتی اگر برای خدمات ثبت نام نکرده اید- جریان دهید.

لطفا نظرات خود را درباره امکانات جدید کنسول Nintendo Switch به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =