در ادامه مقاله با منو سیستم ps4 بیشتر آشنا خواهید شد.

در اینجا چیزی را با شما در میان می گذاریم که در صفحه اصلی سیستم PS4 خود خواهید دید. صفحه اصلی از سه منطقه تشکیل شده است: محدوده عملکرد، محدوده محتوا و محدوده اطلاعات محتوا.

محدوده عملکرد / صفحه عملکرد

در اینجا شما می توانید نوتیفیکیشن های خود را مشاهده کنید، دوستان خود را بیشتر ببینید. هنگامی که دکمه ی بالا را فشار می دهید، صفحه ی عملکرد ظاهر می شود.

محدوده محتوا در سیستم ps4

بازی ها و ویژگی هایی که به آن دسترسی پیدا کرده اید، در آخرین سفارش از سمت چپ به راست فهرست شده است. شما همچنین می توانید پوشه ها را برای مدیریت محتوا ایجاد کنید. برای جزئیات بیشتر، به “Creating folders” مراجعه کنید.

برای مشاهده تمام محتوای خود، (Library) را انتخاب کنید.

برای مشاهده تمام مطالب خود در قسمت محتوا، (Settings) > [System] > [Limit Number of Content Items on Home Screen] را پاک کنید.

محدوده اطلاعات / صفحه نمایش اطلاعات محتوا

در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد بازی یا برنامه انتخابی پیدا کنید. هنگامی که دکمه پایین را فشار می دهید، صفحه اطلاعات محتوا ظاهر می شود، و شما می توانید اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید.

ساخت پوشه در سیستم ps4

شما می توانید پوشه ها را برای مدیریت محتوای خود در قسمت محتوا ایجاد کنید. محتوا را برجسته کنید، دکمه OPTIONS را فشار دهید، سپس [Add to Folder] را انتخاب کنید.

Quick menu

برای نمایش منوی سریع دکمه PS را فشار دهید و نگه دارید. ویژگی های موجود بسته به شرایط متفاوت است. شما به راحتی می توانید از ویژگی های مختلف در این قسمت بهره مند شوید.

لطفا نظرات خود را درباره آشنایی با منو سیستم ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =