ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میتوانند به نحو احسن از آیتم های کمک های اولیه خود بهره ببرند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

چگونه بیشتر از Medkits (کمک های اولیه) خود استفاده کنید.

1: تنها دو راه وجود دارد تا سلامت خود را تا 100% بهبود دهید. Medkit (کمک های اولیه) بسیار نادر است که پس از 10 ثانیه فورا شما را تا 100% بهبود دهد. آیتم های ‘boost’ چیزی شبیه به Energy Drinks و Painkillers که شما را در طول زمان بهبود می بخشد.

2: باند و First Aid Kits هر دو به شما تا 75% برای بهبودی کمک می کند. First Aid Kits پس از 7 ثانیه تاثیر می گذارد ولی باندها نیاز به برنامه های متعدد دارند تا در طول زمان بهبود دهند این موضوع حدود یک دقیقه طول می کشد. در اوایل بازی از باند ها زمانی که در یک مکان امن هستید استفاده کنید و از First Aid Kits در انتها بازی بهره بگیرید.

3: راه بهینه ای برای استفاده از باند ها وجود دارد که به شما اجازه می دهد آنها از سلامت بیشتری برخوردار شوند. در طول زمان healthbar شما پر خواهد شد. سومین باند را هم برای استفاده از زمان و منابع مورد استفاده قرار دهید.

4: هنگامی که از یک آیتم شفا استفاده می کنید تا 0.5 ثانیه در تایمر باقی می ماند شما می توانید بدون لغو آن حرکت کنید. همچنین شما می توانید از آیتم های شفا در وسایل نقلیه استفاده کنید ولی به شرط آنکه وسیله نقلیه شما ثابت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازی PUBG با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =