یکی از مواردی که شما می توانید در طول اولین اجرا خود در بازی Resident Evil 2 بدست آورید همین سلاح می باشد. ولی زمان هدر شده از شما شاید زیاد باشد. سلاح گرم و غولپیکر Magnum به طور معمول برای سخت ترین زامبی ها استفاده می شود. تکرار سلاح آشنایی به نام Lightning Hawk برای بازیکنان بسیار شیرین است.

پشت قفل مهر و موم شده دفتر RPD’s S.T.A.R.S. شما می توانید به سادگی Magnum را پیدا کنید البته اگر به قدر کافی دقت نمایید. با حل یک معما نسبتا ساده می توانید این اسلحه را بدست آورید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که اسلحه Magnum تنها توسط Leon به دست می آید. در ادامه مقاله نحوه دریافت ومکان اسلحه ها نوشته شده است.

نحوه دریافت Magnum

در ابتدا شما یک راهنما کوچک دریافت می کنید همین موضوع شما را در راه دریافت Magnum قرار می دهد. این موضوع در قالب Commemorative Photo می آید. شما می توانید از Locker 106 در اتاق Safety Deposit دریافت کنید. البته این را بدانید که هیچ نیاز الزامی برای دریافت راهنما برای کسب این اسلحه نیست. اما این تا حد ممکن به شما کمک می کند تا به سمت آنچه باید بروید کشیده شوید.

شما در عکس با مجسمه سنگی در اتاق Art Room طبقه دوم سمت شرقی RPD روبه رو می شوید. با این حال کتاب Red Book در دست چپ آن است. خوش شانسی برای شما بسیار نزدیک می باشد. در سمت غربی به کتابخانه بروید، درست در مقابل ورودی اتاق انتظار در طبقه دوم. شما باید کتاب را روی یک میز در کنار درب با علامت اختصاری Spade ببینید.

هنگامی که Red Book را دریافت کردید، به Art Room بروید، بازوی اسلحه را کنار مجسمه ببرید و آن را با کتاب ترکیب کنید. سپس سلاح را تکمیل کنید و آن را به مجسمه بازگردانید تا دست راستش را باز کند و بتوانید جواهر Red Jewel را دریافت کنید.

Red Jewel به معنای استفاده از Bejeweled Box خاص است که می توانید در اتاق بازجویی در قسمت شرقی طبقه دوم با استفاده از کلید دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز نمی توانید به این منطقه برسید، سعی کنید پیشرفت بیشتری در داستان داشته باشید. هنگامی که ورودی خود را به دست آوردید، باید جعبه Bejeweled را روی یک میز در نزدیکی آینه دو طرف شکسته پیدا کنید.

Red Jewel با Bejeweled Box ترکیب کنید تا اطلاعات S.T.A.R.S. را افشا کند. این مورد ممکن است در نگاه اول بی ارزش بیاید ولی این کلید شما برای دریافت اسلحه Magnum می باشد. به دفتر S.T.A.R.S. بازگردید. قبل از همه چیز کامپیوتر را روشن کرده و USB مخفی را چک نمایید. سپس اطلاعات را بر روی کامپیوتر بریزید تا مکان Magnum باز شود.

چگونه می توانید قطعات را ارتقا دهید

شما می توانید بخش Long Barrel را در Underground Stairs located در قسمت میانی Middle section of the Underground Facility نابود کنید. این منطقه پس از استفاده از سه Medallions برای نشان دادن “مسیر فرار” باز می شود. شما می توانید از طریق مجسمه به Main Hall بروید. از S.T.A.R.S. استفاده کنید. برای باز شدن قفل سفید آن را نگه دارید.

بخش دوم نیاز به کار بیشتری دارد. تنها با ساخت یک Film Roll موقعیت مورد نظر به دست می آید. Roll را باید در Dark Room و در RPD بسازید. این موضوع باعث می شود دو مکان مشخص شود که به میز Captain Wesker در دفتر S.T.A.R.S اشاره دارد. دفتر در طبقه دوم می باشد. کشو را باز کنید تا یک جعبه حاوی تفنگ داشته باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Resident Evil 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =