Metal Gear Survive، بازی پرهیجان و دشواری است. به هنگام شروع بازی، امکان گرسنگی و تشنگی شما وجود دارد. اما هیچ جای نگرانی نیست. زیرا هنوز راه هایی برای زنده ماندن وجود دارد. در این مقاله، 10 نکته برای زنده ماندن در بازی Metal Gear Survive را آموزش خواهم داد. این بازی برای پلتفرم های Xbox 1 ،PC و PS4 عرضه شده است.

سالم ماندن در بازی Metal Gear Survive

گرسنگی و تشنگی، کلید بقا در برخی از بازی ها است. بنابراین برای حفظ سلامتی و استقامت خود، به غذا و آب نیاز دارید. در این بازی پیدا کردن غذا بسیار آسان است. برای رفع گرسنگی می توانید انواع حیوانات را در طول بازی شکار کنید. منابع غذایی شما با شکار حیواناتی مانند: گوسفند، بز و همچنین گوشت خوارانی مانند شغال و گرگ، تامین خواهد شد.

در اوایل بازی، پیدا کردن آب بسیار سخت است. برای نوشیدن آب، حوضچه های زیادی می بینید. اما نوشیدن آب کثیف بسیار خطرناک است. زیرا ممکن است باعث مریضی شما گردد. متاسفانه به دلیل کمبود منابع آب در ساعات اولیه، مجبور به استفاده از آب کثیف هستید. دقت کنید، استفاده زیاد از آب کثیف خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد. اگر مریض شدید، در چادر بمانید و استراحت کنید. در چادر ها، قرص هایی برای بهبودی شما تعبیه شده است.

آموزش بازی Metal Gear Survive
راهنمای بازی Metal Gear Survive

برداشتن اشیا

اقلام در اکثر نقاط بازی Metal Gear Survive وجود دارد. در طول مسیر گیاهانی درخشنده خواهید دید. حتما آن ها را با خود ببرید. همچنین آب های آماده را نیز با خود حمل کنید. در این بازی، تقریبا باید همه چیز را خودتان بسازید. برای حفظ خود در مقابل گلوله ها، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید.

مبارزه در بازی Metal Gear Survive

بدیهی است که دشمنان در  بازی Metal Gear Survive قصد نابودی شما را دارند. در حالی که کشتن آنها به شما انرژی Kuban را می دهد. وقتی برای اولین بار بازی را شروع کنید، منابع و ابزار دفاعی کمی خواهید داشت که این موضوع، کشتن دشمنان را بسیار سخت خواهد کرد. همیشه به دنبال بهترین مسیر برای نابودی زامبی ها باشید. به یاد داشته باشید با تجهیزاتی که در اختیار دارید، شانس برنده شدن بالایی خواهید داشت.

نابودی دشمنان در یک زمان

قبل از دسترسی به سلاح های خودکار در بازی Metal Gear Survive، توانایی شما برای کشتن زامبی های بزرگ نسبتا محدود است. با داشتن یک کوکتل مولوتف، بسیاری از دشمنان را در یک زمان از بین می برید.

همچنین با دسترسی به یک کمان، می توانید زامبی ها به راحتی از پا در بیاورید. سعی کنید با دشمنان به صورت یک به یک مقابله کنید.

ساخت حصار

با ساختن حصار در اطراف خود، امکان اصابت گلوله را کاهش دهید. سعی کنید دشمنان را متراکم کنید. با عبور از محوطه های باریک، می توانید یک حصار در پشت خود بسازید. بنابراین، زامبی ها به حصار حمله می کنند. شما با نیزه می توانید، آن ها را از پشت سر (به راحتی هرچه تمام) از پا در بیاورید.

تعمیر سلاح

اگر از ابزار خود مراقبت نکنید، آنها از بین می روند و برای ادامه بازی قدرت کمی خواهند داشت. بعد از انجام هر ماموریت شما به اردوگاه برگردید و سلاح هایتان را چک کنید. اطمینان حاصل کنید که سلاح های شما برای جنگ بعدی آماده است تا به نوعی بتواند منجی حیات شما باشد.

ارزش تجهیزات

سعی کنید تجهیزاتی را با خود ببرید که دارای ارزش زیادی باشد. زیرا وزن زیاد تجهیزات، سرعت شما را پایین می آورد. پس، به هنگام فرار (از چنگال زامبی ها)، با مشکل مواجه خواهید شد.

توقف به موقع

در هنگام بازی، اگر خسته شدید و یا کاری دارید، بازی را متوقف کنید. برای این کار، کافیست از منوی بازی، سیستم خود را به وضعیت خاموش در بیاورید. پلتفرم های مختلف، دکمه های متفاوتی برای توقف بازی دارند. از دکمه سمت راست صفحه لمسی روی PlayStation 4، دکمه منو در Xbox One و کلید Esc در کامپیوتر  می توانید استفاده کنید.

راه رفتن به سمت نور

در Metal Gear Survive شما باید به سمت چراغ های روشن بروید. اگر گرد و غبار در مسیر باشد، راه را گم می کنید. بنابراین، انتخاب مسیر بسیار مهم است.

تمرکز بر ماموریت

برای گسترش پایگاه و اقلام خود، ماموریت های بازی را با موفقیت به سرانجام برسانید. با تمرکز کامل به ماموریت هایی که پیش روی شماست، می توانید دشمن را به راحتی نابود کنید.

آموزش بازی Metal Gear Survive
آموزش تصویری بازی Metal Gear Survive

تغییرات در سفارش

برای شما ماموریت های جدیدی نیز وجود دارد. با تکمیل آن ها پاداش های اضافی دریافت خواهید کرد. در قسمت منو، برگه “Accept Order / Report Completion” را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام مأموریت آن ها را انتخاب و هر روز آن ها را refresh کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Metal Gear Survive، برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات، پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Metal Gear Survive برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =