در مجموعه مقالات آموزش بازی Monster Hunter: World (شکارچی هیولا) قصد دارم شما را به یک شکارچی ماهر هیولا تبدیل کنم. در مقاله قبل، نکات اولیه و همچنین نحوه شکار یک هیولا را آموختید. آموزش بازی Monster Hunter مخصوص افراد تازه کار تالیف شده است. لازم به ذکر است Monster Hunter بر روی پلتفرم های pc – ps4 – xbox 1 قابل اجرا می باشد.

آموزش بازی Monster Hunter- در طول یک Quest چه کارهایی باید انجام دهم؟

به طور کلی هدف اصلی Questها، شکار یک هیولا است. شما می توانید در کنار وظیفه اصلی که به عهده دارید، کارهای جانبی زیر را نیز انجام دهید:

جمع آوری منابع

در طول Questها هر چیزی را که می توانید، از روی زمین بردارید. گیاهان، قارچ ها، حشرات و عسل مهم ترین آیتم هایی هستند که باید جمع آوری کنید. در این بین، عسل از الویت بیش تری برخوردار است.

آموزش بازی Monster Hunter

حفاری

برای ساختن اسحله و زره به سنگ های معدنی نیاز دارید. سعی کنید هیچ معدنی را از قلم نندازید. شما به تمام منابعِ استخراج شده از معادن، نیاز پیدا خواهید کرد.

خرید بازی Monster Hunter World

رهگیری هیولا

حتی پس از پیدا کردن محل دقیق هیولا، باز هم به رهگیری ادامه دهید. هر سر نخی که پیدا کنید، شما را در آینده نزدیک کمک خواهد کرد. این رهگیری ها به شما Research Point می دهد که -در Astera- برای آزاد سازی کمپ ها و اسلحه های جدید به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

چه زمانی تجهیزات جدید بسازم؟

آپدیت کردن اسلحه همیشه در الویت قرار دارد. به محض این که اسلحه جدیدی قابل ساختن شد، در اسرع وقت از آن استفاده کنید.

اگر سلاحتان تیز نباشد، علاوه بر آسیب کم تر به هیولا، ممکن است باعث شکست اسلحه شما گردد.

برای ساختن زره جدید عجله نکنید. معمولا تا زمانی که مقابل یک هیولا به مشکل خاصی برخورد نکرده اید، نیاز به تقویت زره احساس نخواهید کرد. کشتن هر هیولا، یک ست از آیتم ها را در اختیار شما قرار می دهد. ترکیب کردن سِت های مختلف، موجب به وجود آمدن تجهیزات بسیار کارآمدتر خواهد شد.

علاقه مندان به آموزش بازی Monster Hunter می توانند سایر مقالات این بازی را از لینک های زیر دنبال کنند:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =