بازی Kingdom Hearts 3 دارای سلاح Ultima می باشد که یکی از قدرتمندترین Keyblades Sora می باشد. سخت ترین قسمت، پیدا کردن Orichalcum+ است. این محصول نادر را می توانید در هفت روش خاص پیدا کنید. در زیر ما جزئیات هفت روش که از طریق آن می توانید Orichalcum را دریافت کنید را برای شما قرار داده ایم.

 برای باز کردن دستور العمل سلاح های Ultima

اگر شما در حال گرفتن سلاح Ultima هستید باید قفل Synthesis را در ابتدا باز نمایید. برای انجام این کار شما نیاز به 58 Synthesis Materials مختلف دارید. شما Synthesis Materials را از شکست دادن دشمنان قوی و همچنین سواحل گنج در جهان های مختلف به دست می آید.

دستورالعمل

شانس زیادی وجود دارد که شما بتوانید به صورت اتفاقی اسلحه Ultima را در طول سفر خود جمع آوری نمایید. اما اگر آن را نیافتید می توانید از روش زیر اقدام کنید:

  • Orichalcum+ x 7
  • Wellspring Crystal x 2
  • Lucid Crystal x 2
  • Pulsing Crystal x 2

قبل از جستجو برای یافتن Orichalcum+ ابتدا موارد دیگر را باید پوشش دهیم. هر دو Lucid Crystal و Pulsing Crystal را می توان با استفاده از منوی Synthesis دریافت کرد. (باز شدن مجموعه 30 و 32 تایی Synthesis Materials به ترتیب). از سوی دیگر باید برای دریافت Wellspring Crystal دشمنان درون میدان را شکست داد. روش های بسیاری برای دریافت  Wellspring Crystals وجود دارد اما با راه اندازی Battlegate 12 در San Francisco، یک راه عالی برای جمع آوری برخی از آنها وجود خواهد داشت.

اگر هنوز قفل Battlegates را باز نکرده اید ما به شما می گوییم بهتر است داستان را پیش رو داشته باشید تا زمانی که انجام شود.

هفت راه برای به دست آوردن Orichalcum+:

همانطور که در بالا ذکر شد، Orichalcum + مواد بسیار نادر است. هفت عدد از این مواد وجود دارد که در سراسر بازی یافت می شوند. در زیر ما نحوه دریافت هر یک را شرح می دهیم.

Moogle Raffle Ticket

گرفتن Orichalcum+ بیشتر از همه چیز به شانس مربوط می باشد. هنگامی که شما از مغازه ای خرید می نمایید پس از آن پاداشی می گیرید که باید آن را در جایی ذخیره کنید. سپس آن بلیط را به صندوق پستی Twilight Town ببرید و از آنجا پست کنید.

اگر Orichalcum + را دریافت نکردید بازی خود را دوباره بارگذاری کنید و فرایند ارسال را مجدد تکرار کنید. اگر شانس با شما یار باشد باید منتظر بمانید و آن را دریافت کنید.

جمع آوری تمام گنجینه های بازی

هنگامی که با Elsa در بخش داستانی Arendelle صحبت می کنید می توانید علاوه بر آن یک بازی مینی اسب سواری را امتحان کنید. همانطور که از مسیر عبور می کنید، چندین گنجینه علامت دار را خواهید دید. چندین بار در سراسر مسیرهای متعدد آن ها را پیدا خواهید کرد. اما هنگامی که همه آنها را جمع آوری کردید، Orichalcum + را کسب خواهید نمود.

خزانه در جهان Caribbean

چندین جزیره در جهان Caribbean وجود دارد. یک Orichulum + را می توان در یک قفسه گنج در جزیره تبعید یافت که در جنوب غرب از مرکز نقشه قرار دارد. شما آن را در یک باغ کوچک پنهان خواهید دید.

خزانه در Keyblade Graveyard

Orichalcum+ در یک جعبه گنج در بخش پایان جهان Keyblade Graveyard وجود دارد. پس از عبور از مسیر باریک شما به انتهای جاده می رسید و گنجینه ای در آنجا وجود خواهد داشت. این یکی دیگر از Orichalcum + است که تنها در پایان بازی دیده می شود. هنگامی که شما بر روی تمام دشمنان غلبه کردید، Orichalcum + را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. البته باید بدانید از بین بردن دشمنان کار ساده ای نمی باشد.

هفت مینی بازی در مجموع وجود دارد و در دنیای Olympus ،Kingdom of Coronoa ،Toy Box ،Monstrolpolis ،Arendelle ،the Caribbean و San Fransokyo. اگر نمره بالا را برای هر مینی بازی بدست آورید Orichalcum + پاداش می گیرید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Kingdom Hearts 3 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Kingdom Hearts 3 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =