راهنمای پیش رو به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی ماموریت ها و سخت ترین بخش های زامبی را به خوبی به اتمام برسانید. من به شما توصیه می کنم اگر به صورت گام به گام در مسیر آموزش بازی قدم بگذارید می توانید بهترین سلاح ها و مهارت ها را کسب نمایید. راهنمای بازی Days Gone تمامی اسرارهای تیم سازنده را برای شما به ارمغان می آورد. در راهنمای ما، اطلاعات و نکاتی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند قوانین بازی را یاد بگیرید.

موتور سیکلت در بازی Days Gone یکی از نقش های مهم را ایفا می نماید به همین خاطر ما بقش جداگانه ای برای آن در نظر گرفته ایم. زیرا اگر نتوانید از وسیله نقلیه خود مراقبت کنید در میانه راه با پای پیاده باید مسیر را ادامه دهید. در چنین شرایطی شما در معرض حملات زامبی ها و دیگر افراد خواهید بود. با این حال، نه تنها موتورسیکلت یک عنصر مهم در گیم پلی است بلکه شخصیت اصلی Deacon St. John می تواند به طور مداوم رشد کند. اطلاعاتی در مورد پیشرفت قهرمان، به دست آوردن امتیاز، تجربه و مهارت های موجود نیز می تواند در راهنمای ما یافت شود. این بازی به شما اجازه می دهد تا موتور سیکلت خود را به تنهایی تعمیر کنید، همچنین می توانید از دارو، تله ها و کوکتل های Molotov استفاده نمایید.

Days Gone به طور خلاصه

Days Gone یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که در یک جهان پس از آخرالزمانی تنظیم شده است. بازیکن در نقش Deacon St. John یک موتور سوار عضو یک باند حضور پیدا می کند. بازیکن نقش خود را تقریبا دو سال پس از شیوع ویروس مشاهده می کند. در این مدت جهان بازی بسیار تخریب گشته اما هنوز برای ساخت دنیایی تازه وقت هست. سازندگان تأکید می کنند که وظیفه بازیکن، زنده ماندن در یک دنیای خطرناک و مقابله با تهاجم دشمنان است. شما نباید نقش قهرمان کلاسیک را بازی کنید بلکه هدف شما در این دنیا این است که به دنبال درمان یا نجات نباشید و تنها در این دنیا به زنده ماندن بپردازید. در طول بازی، شما همچنین داستان قهرمان را کشف خواهید کرد، شما فورا به چند سال قبل از آخرالزمان نگاه می کنید.

مهارت

در Days Gone شما می توانید آیتم های مورد نیاز خود را برای زنده ماندن بسازید. برای اینکه بتوانید تجهیزات خود را تولید و ارتقا دهید (سلاح، تله ها، داروها، نارنجک ها، و غیره) شما باید از طریق دنیای بازی ها در جستجوی مواد خام و قطعات مانند بطری های خالی، ناخن ها، بوم ها و نفت سفید باشید. در راهنمای بازی ما یک فصل تحت عنوان Crafting آماده کرده ایم. این شامل اطلاعاتی در مورد ساختن برنامه ها و مواردی است که می توانید در بازی ایجاد کنید.

درجه سنی بازی Days Gone

بازی Days Gone

آژانس رتبه بندی اروپا PEGI این تولید را فقط برای مخاطبان بزرگسال رتبه بندی کرده است (درجه 18+). سازمان ESRB آمریکا و کانادایی M-rating را به این بازی اختصاص داده است (برای مخاطبان بالغ). در طول بازی، شما اغلب می توانید صحنه های بی رحمانه یا مضطرب را شاهد باشید. البته این بازی گفتگوهای رکیک را نیز در خود جای داده است.

آیا می توانید کودکان را در بازی Days Gone بکشید؟

بازی Days Gone

پاسخ به این سوال ساده نیست. شخصیت اصلی در حالی که در سفر خود با هیولاهایی به نام newts برخورد می کند. بسیاری از زامبی ها در ظاهر کودک نمایان می شوند و مت در این غالب می توانیم آنها را نابود سازیم.

بازی Days Gone چندین پایان دارد؟

باید بگویم این بازی تنها یک پایان خواهد داشت. با اینکه در ابتدا سازندگان سعی داشتند بازیکنان خود بتوانند انتهای داستان را تغییر دهند ولی در نهایت به یک داستان خطی و تک پایانی منتهی شد. مدت کوتاهی پس از تکمیل داستان اصلی، بازیکن می تواند یک پایان رمز آلود را باز نماید. برای دریافت آن، شما باید تلاش کوتاهی انجام دهید که طی آن Deacon با یکی از NPC ها دیدار خواهد کرد.

این بازی چه مدت به طول می انجامد؟

داستان اصلی بازی حدود 30 ساعت به طول می انجامد. زمان صرف شده با بازی به طور قابل توجهی می تواند به دلیل ماموریت های مختلف اضافی، اکتشاف جهان، جنگ با انبوه دشمنان و یا جستجو برای اسرار به طول بینجامد. دنیای بازی Days Gone شامل شش منطقه وسیع است و هر کدام از آنها جاذبه های زیادی برای کشف دارد.

غنائم

بخش تحت عنوان غنائم به شما کمک خواهد کرد تا تمام دستاوردهای موجود در بازی را بگشایید. الزامات برای دستیابی به هر جایزه دقیقا شرح داده شده است به طوری که شما می دانید که چه باید بکنید.

چرا از یک ماموریت شکست خوردم؟

بازی Days Gone

بعضی از ماموریت های بازی دارای یک شخصیت بسیار خطی هستند و شما می توانید آنها را به روش های مختلفی شکست دهید که باعث مرگ قهرمان اصلی نمی شود:

ماموریت ممکن است قطع شود اگر شما فراتر از منطقه تعیین شده خود حرکت کنید. هشداری بر روی صفحه نمایش شما می گوید که از منطقه ماموریت خود خارج شده اید.

همین امر مربوط به شرایطی است که شما باید از کسی (چه پیاده و یا با موتورسیکلت) پیروی کنید. شما نمی توانید بیش از این از شخص دور باشید.

یک ماموریت همچنین می تواند به شکست برسد اگر بازی نیاز شما را بدون آشکار شدن داشته باشد. اگر مخالفان به حضور Deacon هشدار داده شوند، این مأموریت را شکست خواهید خورد.

آیا این بازی حالت online/co-op دارد؟

بازی Days Gone

Days Gone محصولی تنها برای یک نفر می باشد. سازندگان خواستار این شدند که هر بازیکن با دنیای خطرناک به عنوان شخصیت اصلی تنها رفتار کند. بنابراین، بازی حالت آنلاین یا گروهی ندارد.

توضیحات ماموریت های جانبی

در حالی که از طریق دنیای بازی سفر می کنید، بسیاری از مأموریت های داستان و فعالیت های جانبی را پیدا خواهید کرد. ما یک بخش وسیع را برای کمک به پیدا کردن تمامی ماموریت ها در نظر گرفته ایم. تمام وظایف موجود در فصل تحت عنوان Storylines گنجانده شده است. مأموریت های داستان های مختلف نیز می توانند به یکدیگر متصل شوند.

سوالات متداول

بخش پرسش و پاسخ راهنمایی است که در آن شما می توانید پاسخ تمام سوالاتی که شما را ناراحت می کند پیدا کنید. آیا می خواهید بدانید شرایط آب و هوایی بر این بازی تاثیر می گذارد؟ یا سوالات دیگر…

نقشه جهان بازی Days Gone

شما یک دنیای بزرگ و جهان باز در اختیار دارید و شما قادر خواهید بود از هر گوشه ای از آن بازدید کنید و ما به شما در یافتن هر مکان به طور کامل به شما کمک خواهیم کرد. فصل World Atlas اطلاعات نقشه های با کیفیت بالا را ارائه می دهد که در آن، مهم ترین مکان ها، مکان های تابعه، مخفیگاه های راهزن ها و مکان های مربوط به فعالیت های جانبی مختلف را برجسته می کند.

شرایط آب و هوایی و چرخه روز و شب

بازی Days Gone

این بازی با تغییر شرایط آب و هوایی و یک چرخه روز و شب مشخص شده. مکانیک دوم شما را با انواع دیگری از دشمنان درگیر می کند. در طول شب، موجودات شگرف از خواب بیدار خواهند شد و به زندگی و خستگی شما توجه ندارند، تا زمانی که آنها را از دست ندهید یا به پنجه های خود برسید آنها را تعقیب می کنید. با توجه به شرایط آب و هوایی، در این بازی، روزهای زیبا، آفتابی، بارش برف و باران های بزرگ را می بینید. این پدیده ها بر روی دید، رفتار قهرمان و مخالفانش تاثیر می گذارد.

بازی Days Gone

موتورسیکلت

بازی Days Gone

موتور سیکلت تنها وسیله حمل و نقل شما می باشد. با آن، شما می توانید به سرعت از جهان بازی عبور کرده و از مخالفان فرار کنید. شما باید از تجهیزات خود مراقبت کرده، آن را تعمیر و پر نگه داشته و حتی از دزد ها و جهش ها محافظت نمایید. در بازی، شما نه تنها موتورسیکلت خود را بهبود می دهید بلکه می توانید ظاهر آن را نیز تحت تاثیر قرار دهید. در نهایت می توانید موتور رویایی خود را بسازید.

چه حمله هایی به من در این بازی می شود؟

بازی Days Gone

در بازی، شما مخالفان مختلفی خواهید یافت. هر یک از آنها می خواهند زندگی شما را نابود کنند. شما در هر صورت باید بدانید دنیای پیش روی شما بسیار خطرناک است و شما با سلاحی های موجود از خود حفاظت می نمایید.

در بازی Days Gone شما با انواع دشمنان زیر روبرو خواهید شد:

حریف انسانی- آنها عمدتا در شهرها و در ساختمان های تخریب شده یافت می شوند. آنها می توانند چه از سلاح های سرد و چه از سلاح های گرم برای نابودی شما استفاده نمایند.

Freaker ها- این افراد mutated/infected هستند که در گله حرکت می کنند. اگر مجبور نیستید به آنها حمله نکنید و فقط پا به فرار بگذارید. شاید یک زامبی برای شما تهدیدی به حساب نیاید ولی هنگامی که در گروه حضور دارند مطمئنا کشنده می شوند. Freaker ها در انواع مختلف ظاهر شده و در میان آنها کودک و بزرگ همگی مشاهده خواهد شد. Freaker ها همچنین می توانند در سراسر Hordes، که شامل 50 تا 500 هیولا هستند، سفر کنند.

حیوانات- در Days Gone حیوانات مختلفی در جنگل ها وجود دارد. این حیوان ها می تواند گوزن، گرگ یا خرس باشد که بعد از شناسایی شما حمله خواهند کرد.

آیا این بازی دارای سیستم سفر سریع است؟

بازی Days Gone

همانطور که بازی دارای یک دنیای بزرگ و جهان باز است، یک ویژگی سفر سریع در دسترس وجود دارد.

سلاح ها و مبارزات

در این بازی شما می توانید در هر زمان خاصی از سلاح های مختلف خود استفاده کنید. این بازی آنها را به سلاح های سرد (چاقو، چوب بیسبال) و سلاح گرم (تپانچه، تفنگ های اتوماتیک و تک تیرانداز، کراوات و تفنگ) تقسیم می کند. شما می توانید سلاح های خود را ارتقا داده و تاثیر آنها را افزایش بخشید.

آیا در این بازی می توانیم شنا کنیم؟

نه، شخصیت اصلی نمی تواند شنا کند. پس از ورود به آب های عمیق، یک نوار بر روی صفحه نمایش شما دیده می شود و اگر شما زود به ساحل نرسید، متاسفانه غرق خواهید شد. البته این موضوع مربوط به آب های کم عمق (تا زانو) نمی شود.

کدام سطح دشواری انتخاب می شود؟

ما توصیه می کنیم که این کمپین را در سطح دشواری نرمال یا بالا قرار دهید. این بازی شامل برخی از عناصر بقا است. شما باید، برای مثال در مورد منابع و استفاده از دارو برای بازگرداندن Diaacon به سلامت کامل از آنها بهره بگیرید. شایان ذکر است که سطح دشواری به هیچ یک از غنائم موجود در بازی مربوط نیست. شما می توانید آن را در طول بازی به صورت آزادانه تغییر دهید و یا فقط سطح دشواری کم را انتخاب کنید و اگر فقط می خواهید platinum trophy را در اسرع وقت دریافت کنید.

Deacon می تواند در روی زمین بخزد؟

بازی Days Gone

به طور پیش فرض خزیدن در این بازی غیرممکن است. هنگامی که شما دایره را فشار می دهید، شخصیت اصلی تنها می تواند در این موقعیت بنشیند. دیاکون بر زمین فرود می آید و تنها در مکان هایی که توسط نویسندگان برنامه ریزی شده، خزیدن را آغاز می کند. او در موقعیت های اضطراری این عمل را به صورت خودکار انجام می دهد.

آیا می توانم با ماشین گلف رانندگی کنم؟

بازی Days Gone

این متاسفانه غیرممکن است. زیرا این ماشین متعلق به Tucker از اردوگاه Hot Springs می باشد. شما می توانید به عنوان یک مسافر در آن قرار بگیرید و Tucker برایتان رانندگی کند.

آیا این بازی Photo Mode دارد؟

بله این بازی یک حالت جامع برای عکاسی در خود دارد. شما می توانید پس از توقف موقت بازی و انتخاب گزینه Photo Mode از منوی pause آن را روشن کنید. photo mode به طور موقت غیرفعال می شود در حالی که تماشای فیلم های در حال پخش یا در هنگام نمایش انیمیشن هایی که غیر ممکن است مسدود شوند غیرفعال می شود. با استفاده از دکمه های L1 و R1 می توانید بین زبانه اصلی عکس حالت را تغییر دهید.

آیا شخصیت های مهم می میرند؟

بازی Days Gone

جواب این سوال مثبت است. شخصیت های برجسته و NPC هایی که با دیاکون همراه هستند، می توانند در طول روز های گمنام در برخی مواقع از بین بروند. مرگ دوستان شما باعث شکست خوردن ماموریت می شود و شما را به checkpoint قبل باز می گرداند. به طور مثال هنگامی که دوستان شما با هیولا مبارزه می کنند شما نباید دخالت کنید.

آیا Days Gone بر روی pc می آید؟

خیر، این بازی به صورت انحصاری بر روی ps4 قابل اجرا می باشد و هیچ برنامه ای برای انتشار این عنوان در سایر پلتفرم های بازی مانند PC، Xbox One یا Switch وجود ندارد. شایان ذکر است که Days Gone در تمام مدل های PS4 کار می کند، هرچند کنسول PlayStation 4 Pro بهترین گرافیک و نرخ فریم را ارائه می دهد.

آیا می توانید در این بازی با دوچرخه سفر کنید؟

بازی Days Gone

متاسفانه نه. دیاکون قبلا عضو باند دوچرخه بود، اما در جهان پس از آخرالزمان این بازی او بیشتر وقت خود را صرف سفر به صورت تنهایی می کند. دیگر موتورسواران (از جمله Boozer و Ricky) عمدتا در تکمیل مأموریت های فردی ظاهر می شوند. در چنین شرایطی، بازی ممکن است شما را مجبور به سفر با آنها برای یافتن مکان ها و یا حتی از بین بردن آنها در صورت خصمانه هستند وارد نماید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Days Gone به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. شما می توانید برای مشاهده نقد و بررسی بازی Days Gone به لینک مراجعه کنید.

خرید بازی Days Gone برای PS4

12 thoughts on “آموزش کامل بازی Days Gone

  1. بیژن نخعی says:

    ببخشید یک سوال داشتم موقعی که گیم پلی را بازی میکنم ماموریت ها ثانویه که با علامت سوال دیده میشوند را چگونه پیداکنم موقعی که ظاهر میشوند دنبال انها میرم اما بعد از 5 ثانیه ناپدید میشوند و موقعی پیداش میکنم یارو مردست یا هم موقعی که پیداش میکنم میبینم در حال مبارزه با فریکرهاست اون یارو اخرش به خودم شلیک میکنه و مجبور میشم خودم بکشمش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =