بازی Fortnite Battle Royal دقیقا 100 بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می دهد تا آخرین بازمانده برنده شود. در این مقاله، قواعد کلی و اطلاعات جامعی از بازی Fortnite، به ویژه اشتباهات رایج کاربران را در اختیار شما قرار داده ام. بازی Fortnite، برای تمام پلتفرم های Xbox 1 ،Pc ،Ps4 ،ios و Android عرضه شده است.

احتمالا با ژانر Battle Royal آشنا هستید. این بازی برای حفاظت، به شما امکان ساخت پله و دیوار می دهد. بازی Fortnite Battle Royale در اولین روز عرضه اش، بازیکنان زیادی را جذب کرد و به محبوبیت قابل توجهی دست یافت. تا حدی که تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای PUBG شد.

روزانه کاربران زیادی به بازی Fortnite اضافه می شوند. حتی ممکن است یکی از این کاربران، شما باشید.

آموزش 6 اشتباه رایج در بازی Fortnite
ساخت سازه در بازی Fortnite

در این قسمت، لیستی از اشتباهات رایج در بازی Fortnite را در اختیار شما قرار می دهم.

6 اشتباه رایج کاربران بازی Fortnite

  • عدم استفاده از Hotkeys در ساخت و سازها

مهمترین قسمت بازی Fortnite، ساخت و ساز های حرفه ای برای رسیدن به هدف است. استفاده از کلید های میانبر، سرعت شما را بالا برده و باعث برتری شما از حریفان می شود.

  • عدم استفاده از سازه های آماده در هنگام نبرد.
  • فرود در نقاطی که درگیری در آن جا شدت فراوانی دارد.

در بازیFortnite ، معمولا درگیری ها در برخی نقاط بیشتر از سایر مناطق است. سعی کنید که در این مکان ها فرود نیایید تا پس از جمع آوری اسلحه و منابع، به جنگ با دشمنان خود بپردازید.

  • عدم استفاده از آیتم های Health

استفاده به موقع از اقلام بهداشتی به شما فرصتی دوباره برای پیروزی می دهد.

  • عدم استفاده از سلاح مناسب

شما در کیف خود باید اسلحه و منابع مختلفی داشته باشید. شاتگان، یکی از مهم ترین اسلحه های بازی در نبرد های نزدیک است و در نبرد های دورتر، کارایی زیادی ندارد.

اگر به تازگی شروع به بازی فورتنایت کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله ی آموزش بازی Fortnite Battle Royale دراختیار شما قرار داده ام، بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری نظرات و تجربات شما، به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله هستم.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

9 thoughts on “آموزش 6 اشتباه رایج در بازی Fortnite

  1. Hadi says:

    من چند وقتیه که شوتینگم داخل فورت نایت خیلی بد شده. انگار تا کسیرو میبینم دسته از کنارش دور میشه. میتونید توی وبسایتتون چجوری قرار دادن تنظیمات رو در بازی فورت ناید قرار بدید؟ واسه بازی کردن با دسته

  2. فرید says:

    ببخشید چجوری میشه با وویس حرف زد تو تنظیماتش ک رفتم هرکاری کردم اعمال نمیشه .میشه مشکل این باشه ک از هندزفری استفاده میکنمه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =