افرادی در گذشته موفق به هک کردن کنسول ps4 افراد دیگر شدند و از آن زمان به بعد اکانت‌های PSN وارد بازار شد. هم اکنون بسیاری از بازیکنان بازی های خود را از طریق این اکانت ها خریداری می کنند. ممکن است این روزها کلمه اکانت ظرفیتی را زیاد شنیده باشد. ما در این مقاله به شما درباره اکانت ظرفیتی اطلاعاتی خواهیم داد.

فروشنده گاهی اکانت فردی را کاملا غیرقانونی و هک شده به مشتری می فروشد. هر کدام از این اکانت ها دارای سه حالت مختلف هستند که تک به تک دارای ویژگی هایی می باشند.

اکانت نوع اول: اکانتی می باشد که تماما به صورت آفلاین استفاده می شود. شما اگر این اکانت را تهیه کنید تحت هیچ شرایطی نمی توانید به شبکه PSN متصل شوید. شما از این بخش تنها می توانید یکبار بازی را دانلود کرده و استفاده کنید. زیرا این نوع اکانت ها باید فورا نصب گردند و بیشترین استفاده از آنها برای کنسول های کپی خور می باشد. این نوع اکانت ها به دلیل متصل نشدن به PSN دارای امنیت بیشتری می باشند.

اکانت نوع دوم: این اکانت تمام قابلیت های یک اکانت مناسب PSN را دارا می باشد. بازیکن می تواند این اکانت را به صورت آفلاین و یا آنلاین استفاده کند. او می تواند با بازیکن دیگری این اکانت را به اشتراک بگذارد. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که زمان نصب بازی ها احتمال قفل شدن و حتی بن شدن وجود دارد و احتمال دارد شما نتوانید به صورت دائم از آن استفاده کنید.

اکانت نوع سوم: این اکانت تنها از طریق آنلاین در دسترس قرار می گیرد. بازیکن در این نوع اکانت باید به صورت آنلاین استفاده نماید. این بدان معناست که دیگر نمی تواند آن را با دیگری به اشتراک بگذارد. بنابراین اگر صاحب اصلی این اکانت آنلاین شود، بازیکن فرعی از آن بیرون می شود. به علاوه اگر صاحب اکانت آنلاین باشد بازیکن دیگری نمی تواند وارد شود. در این روش خطر قفل شدن بالا می باشد و ما آن را به شما توصیه نمی کنیم.

در هر صورت باید در نظر داشته باشید که در روش اول و دوم خطر بن شدن کنسول وجود دارد. بنابراین اکانت ظرفیتی چندان راه مناسبی به حساب نخواهد آمد.

لطفا نظرات خود را درباره اکانت های ظرفیتی کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =