دزدان دریایی از تمامی منابع، برای به دست آوردن طلا در بازی Sea of Thieves استفاده می کنند. اما برخی از منابع کارایی بیشتری دارد. در این مقاله، لیستی از انواع گنج در بازی Sea of Thieves و سریع ترین راه برای به دست آوردن طلا را در اختیار شما قرار می دهم. بازی Sea of Thieves برای دو پلتفرم Xbox1 و Pc عرضه شده است.

اگر به تازگی شروع به بازی Sea of Thieves کرده اید، به شما توصیه می کنم نکات و ترفندهای اولیه ی این بازی را از این لینک مطالعه نمایید.

منابع طلا در بازی Sea of Thieves

تنها واحد پولی قابل استفاده در بازی Sea of Thieves، طلا است. شما در طول سفر پر ماجرایتان می توانید این طلا ها را به دو گونه خرج نمایید. یکی از آن موارد update ظاهر خود و دیگری به دست آوردن Voyage بیشتر است.

لیست سریع ترین راه ها برای به دست آوردن طلا در بازی Sea of Thieves

  • فروش صندوقچه ها و خرده ریز ها به Gold Hoarders
  • فروش جمجمه به Order of Souls
  • فروش حیوانات و کالاها مانند چای، ابریشم و ادویه جات به بازرگانان هم تیمی
  • فروش اقلام دیگر، مانند باروت

به عبارت دیگر، برای به دست آوردن طلا در بازی Sea of Thieves، نیاز به فروش اقلام خود به دلالان مختلف دارید.

بازی Sea of Thieves

بهترین راه برای به دست آوردن طلا در بازی Sea of Thieves

دقت کنید که فروش Skeleton Fort loot ارزش زیادی به نسبت فروش صندوقچه ها و جمجمه و Exquisite Spices (ادویه جات تند) و تمامی خرده ریز ها دارد.

حیوانات طلایی، دارای ارزش 1,000 gold هستند و همچنین ارزشمندتر از اقلام دیگر می باشند. زیرا Exquisite Spices به مبلغ 700 الی 800 گلد به فروش می رسد.

لیست بهترین راه برای به دست آوردن طلا در بازی Sea of Thieves

  • Skeleton Forts: به دست آوردن Skeleton Forts به شما 15,000 gold پاداش می دهد. اگر در نقطه ی دوری ظاهر شود، زمان زیادی برای رسیدن به آن صرف خواهد شد و درصد از بین رفتن آن زیاد است. با رسیدن به هدف، loot زیادی از آن شما خواهد شد. حواستان باشد گروه های دیگر نیز، در کمین این Loot هستند. بنابراین احتمال درگیری زیاد است، اما همین موضوع دلیل ارزشمند بودن Skeleton Forts را بالا برده است.
  • Merchant Alliance quests: ممکن است کمی خسته کننده و تا حدی شانسی باشد. توجه داشته باشید با ارزش ترین quest در این مرحله، به دست آوردن حیوانات طلایی است.
  • Shipwrecks: به طور تصادفی در دریا ظاهر می شوند. اما توسط گله ای از جوجه ها که در بالای دریا در حال چرخش هستند، شناسایی خواهند شد. در این مرحله شیرجه رفتن به زیر آب، شما را به 3000 گلد می رساند.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری نظرات و تجربات شما به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =