کنسول PS4 دارای برخی از بهترین بازی های دنیا به حساب می آید. اما چه اتفاقی می افتد وقتی که می خواهید تجربه خود را بهبود بخشید؟ به وسیله لوازم جانبی می توانید لذت بازی ها را چند برابر نمایید. به همین خاطر ما برای شما لیستی از بهترین لوازم جانبی را در نظر گرفته ایم.

PS4 Controller Charging Dock

کنسول PS4

اگر شما دارای یک PS4 هستید، پس باید بدانید که چطور اغلب کنترلرهای DualShock 4 نیاز به شارژ دارند. داشتن کنترلر مضاعف گاها مورد نیاز می باشد زیرا هنگامی که باتری شما مشکلی برایش پیش آید فورا بتوانید بازی را ادامه دهید. شارژری که ما برای شما در نظر گرفته ایم کاملا قابل اعتماد و مناسب می باشد.

PS4 Bluetooth Remote

کنسول PS4

24 دلار

ریموت های از راه دور گذشته چندان مطلوب و رضایت بخش نبود. خوشبختانه ریموت تازه سونی به مراتب بهتر شده و شما می توانید از طریق بلوتوث به آن متصل شوید.

هدست Cloud Stinger Gaming

کنسول PS4

50 دلار

در مورد این هدست سیمی HyperX چیزی جالبی برای گفتن نیست اما در واقع جز یکی از بهترین هدست های بازی است که می توانید از آن استفاده کنید. این هدست به مراتب بهتر از earbud ضعیف است که با PS4 شما عرضه شده و با دیگر دستگاه هایی که شما دارید، کار خواهد کرد. کیفیت صوتی و میکروفن بسیار عالی است.

(Ear Force Stealth 600 (PS4

کنسول PS4

100 دلار

این هدست بی سیم ساعت عمر باتری بالایی دارد و برای تلفن های موبایل عالی می باشد. طراحی این هدست به نوعی می باشد که عینک به خوبی بر روی آن قرار می گیرد و همچنین شما می توانید به خوبی صدای خود را بشنوید. ما این هدست را به شدت توصیه می کنیم.

2TB Game Drive for PS4

کنسول PS4

90 دلار

فضای 500 گیگابایتی به شدت تمایل به پر شدن دارد حتی شما می توانید فضای 1TB را به سرعت با بازی های سنگین پر نمایید. برای صرفه جویی در وقت برای خالی نمودن فضای بازی می توانید یک هارد دیسک جدا خریداری نمایید.

PlayStation VR

کنسول PS4

300 دلار

PSVR یکی از بهترین لوازم جانبی PS4 است و برای تمامی کنسول های خود به خوبی کار می کند. این وسیله یکی از بهترین لوازم جانبی این شرکت به حساب می آید.

DualShock 4 Controller

کنسول PS4

47 دلار

همانطور که پیش تر ذکر کردم ساعت نگهداری باتری کنترلر ps4 کم می باشد. از همین رو شما نیاز به کنترلر یدک خواهید داشت. مطمئنا این دسته شما را شگفت زده خواهد کرد.

کنترلر Totally Customized PS4

کنسول PS4

150 دلار

اگر شما علاقه مند به شخصی سازی وسایل هستید مسلما از این وسیله لذت خواهید برد. زیرا این کنترلر به شما اجازه می دهد تا آن را در طرح و رنگ مورد علاقه خود بسازید. ناگفته نماند که هر چه هزینه بیشتری بپردازید مسلما از آن بیشتر لذت خواهید برد.

ارزیابی کنترلر قابل برنامه ریزی

کنسول PS4

200 دلار

کنترل Scuf برای بازیکنان رقابتی است که می خواهند زمان یادگیری ترکیب جدیدتر و سریعتر دکمه های بازی مانند Fortnite را صرف کنند. تقریبا همه چیز قابل تعویض است، از جمله میله های کنترلی، D-Pad و ماشه. شما حتی می توانید بسته های rumble را برای از بین بردن وزن حذف کنید و با دو دست و پا و دکمه های جانبی اضافی به حداکثر رساندن سفارشی سازی بیفزایید.

پایه خنک کننده و Charging Stand

کنسول PS4

19 دلار

این دستگاه به شما اجازه می دهد تا کنسول خود را در یک وضعیت مناسب قرار دهید. این دستگاه دارای شش پورت USB و dock های شارژ برای دو کنترل کننده است.

(PlayStation Gold Headset (2018

کنسول PS4

89 دلار

این دستگاه انتخاب ما نیست، اما ما در حال حاضر برای استفاده از گوشی جدید 2018 PlayStation Gold Earl از سونی استفاده کرده ایم و واقعا مانند صدای فراگیر 7.1 است.

(2 Micro USB Charging Cords (10 feet

کنسول PS4

10 دلار

شما به کابل حتما نیاز پیدا خواهید کرد و ما به شما این کابل را معرفی می کنیم.

لطفا نظرات خود را درباره بهترین لوازم جانبی کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =