تمامی بازیکنان دارای کنسول xbox1 می توانند با خرید لوازم جانبی آن تجربه بازی خود را بهتر نمایند.

بهترین انتخاب های ما

بهترین کنترلر xbox1

کنسول xbox1

هنگامی که در بازار قصد خرید کنترلر اضافی کنسول را دارید بهتر است از پدهای شخص ثالث اجتناب نمایید. آنها ممکن است ارزان تر باشند، اما کنترل کننده های شخص ثالث معمولا با مواد و کیفیت پایین ساخته می شوند، طول نمی کشد و گاهی اوقات حتی با تمام بازی ها درست کار نمی کنند. پس توصیه ما به شما کنترلر قانونی این کنسول می باشد.

کنترلر Xbox 360 به عنوان یکی از بهترین کنترلر های بازی شناخته می شود و شرکت مایکروسافت با چند تغییر جزئی و ظریف توانست به بهترین شکل ممکن طراحی اولیه خود را بهبود دهد.

شارژر Energizer 2X Smart برای xbox1

کنسول xbox1

از آنجا که کنترلر Xbox One با استفاده از باتری های استاندارد AA دارای گزینه های زیادی است، اما اگر بخواهید یک راه حل قابل قبول باشد، شارژر Energize 2X Smart انتخاب خوبی به حساب می آید. یکی از ویژگی های مهم این شارژر این است که می تواند کنترل کننده های استاندارد و Elite را شارژ کند، چیزی که بعضی از مدل های دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند، زیرا Elite دارای طراحی پوشش کم باتری است.

Splurge: Xbox One Elite Controller

کنسول xbox1

اگر قیمت برای شما موضوع مهمی نیست ما به شما Elite Controller را پیشنهاد می کنیم. همه این ویژگی ها برای ایجاد یکی از بهترین کنترلرهای بازی هاردکور در بازار ترکیب شده اند، زیرا واقعا می تواند گیم پلی شما را بهبود بخشد، به خصوص در تیراندازان رقابتی تاثیرگذار می باشد.

بهترین کنترلر قابل تنظیم Xbox Adaptive

کنسول xbox1

کنترلر Adaptive Xbox یک سطح کاملا جدید سفارشی را ارائه می دهد. این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای بازیکنان با تحرک محدود، همکاری با بنیاد AbleGamers، بنیاد فلج مغزی، Warfighter Engage، SpecialEffect و دیگر اعضای جامعه طراحی شده است. ورودی این سازمانها بر طراحی و بسته بندی محصول اثر گذاشته. برای سفارشی سازی بیشتر، بازیکنان می توانند برنامه های Xbox Accessories را در کنسول Xbox One یا ویندوز 10 به PC ببرند و کنترل ها را با توجه به نیازهای خود تغییر دهند.

بهترین هدست: Stereo Headset

کنسول xbox1

این هدست فقط به کنترل بی سیم هدایت می شود و به راحتی کنترل کامل صدا را در بازی های خود به دست می گیرد. هدست استریو Xbox One با یک میکروفن یک طرفه ساخته شده است که هنگام برقراری ارتباط، قابلیت ضبط دارد. وزن آن 9 اونس است و فنجان گوش با پارچه تنفس ساخته شده است تا حداکثر راحتی بازیکنان را به ارمغان بیاورد.

بهترین چرخ رانندگی: Thrustmaster TMX

کنسول xbox1

Xbox One دارای یک مجموعه از بازی های رانندگی فوق العاده مانند Forza Horizon 2، Forza Motorsport 6 و DiRT Rally است که با یک کنترلر معمولی رضایت بخش می باشد اما شما حتی می توانید تجربه شیرین رانندگی را لمس کنید. این سیستم به شما قابلیت حس کردن تمامی لرزش ها و حس های مختلف را عرضه می کند.

بهترین ریموت: Xbox One Media

کنسول xbox1

Xbox One فقط یک سیستم بازی نیست بلکه یک مرکز رسانه ای فوق العاده با ده ها مجموعه از برنامه های پخش ویدئو و موسیقی و همچنین توانایی پخش فیلم های DVD و Blu Ray را دارا می باشد. با این وجود، کنترل تمام این ویژگی ها با یک ریموت استاندارد مطلوب تر می شود. بنابراین اگر می خواهید کنترل های رسانه ای ساده تر و راحت تر را داشته باشید، Xbox One Media Remote برای شما بسیار لازم است.

بهترین صفحه کلید برای نوشتن: Xbox One Chatpad

کنسول xbox1

Chatpad یک صفحه کلید کوچک QWERTY است که به پایین کنترل کننده Xbox One متصل شده و به شما اجازه می دهد به سرعت و به آسانی متن را با شست خود وارد کنید.

بهترین Storage: Seagate Game Drive 2TB HDD

کنسول xbox1

شما به راحتی می توانید ذخیره سازی اضافی را به سیستم خود از طریق درایو خارجی USB و اضافه کردن درایو داخلی استفاده کنید. بر خلاف PS4 که در آن شما مجبور به باز کردن سیستم و پرش از طریق hoops به جای هارد دیسک می باشید، اضافه کردن ذخیره سازی بیشتر به Xbox One خود را به آسانی به عنوان اتصال به یک کابل USB است.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =