نحوه شخصی سازی کنسول ps4 به همراه تم های سفارشی تشکیل می شود. با ورژن 5.50 و بالاتر می توانید تم های سفارشی را در سیستم PlayStation 4 خود ایجاد، خرید و نصب کنید.

کنسول ps4

چگونه می توانم تم سفارشی خود را ایجاد کنم؟

  • شما می توانید تصاویر را از یک دستگاه ذخیره سازی USB (یا تصاویر را از ذخیره سازی سیستم) انتخاب کنید تا به عنوان تم سفارشی استفاده کنید.
  • شما می توانید تصاویر را از یک دستگاه ذخیره سازی USB (یا تصاویر را از ذخیره سازی سیستم انتخاب کنید) برای استفاده عنوان تم های سفارشی دانلود کنید.
  • به [Settings] > [Themes] > [Custom] > [Select Image] بروید.
  • دستگاه ذخیره سازی خود را انتخاب کنید، تصویر مورد نظر خود را مشخص کرده و دکمه X را فشار دهید. سپس تصویر را بر اساس موضوع L، R و X مطابقت دهید.
  • شما می توانید از طریق Preview پیش از اتخاب آن را به صورت Apply ببینید.

چگونه می توانم تم های سفارشی را خریداری کنم؟

شما می توانید تم های سفارشی را مستقیما از PlayStation Store و یا خریداری کنید. کافیست به [Settings] > [Themes] > [Find in PlayStation Store] بروید.

چطور می توانم تم خاصی را اعمال کنم؟

برای اعمال یک تم دانلود شده، به [Settings] > [Themes] بروید و تم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه یک تم را remove کنم؟

اگر می خواهید یک تم را انتخاب کنید، به [Settings] > [Themes] بروید و «Default» را بزنید. اینگونه سیستم PS4 شما به پیش زمینه رنگ پیش فرض باز می گردد.

چگونه یک تم را حذف کنم؟

اگر می خواهید یک تم را حذف کنید، به [Settings] > [Themes] بروید و تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس [Options] > [Delete] را بزنید. همانند سایر محتوای خریداری شده، موضوع را می توان در آینده از PlayStation 4 Library مجدد بارگیری کرد.

چگونه رنگ پس زمینه را تغییر دهم؟

علاوه بر تم های سفارشی، شما همچنین می توانید رنگ پس زمینه منو PlayStation 4 را تغییر دهید. برای تغییر رنگ پس زمینه به [Settings] > [Themes] > [Default] بروید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

کنسول ps4

لطفا نظرات خود را درباره تم های سفارشی در کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =