بخش رتبه بندی هیئت مدیره نرم افزار سرگرمی (ESRB) رهنمودی درباره بازی های ویدئویی و برنامه ها را ارائه می دهد تا مصرف کنندگان، به ویژه والدین، بتوانند انتخاب های آگاهانه در مورد آنهایی را که برای خانواده خود مناسب می دانند انتخاب کنند. تمامی این رتبه بندی ها در پلتفرم های های ps4 ،xbox1 ،nintendo و pc تا حدی یکسان می باشد.

درجه سنی ESRB دارای سه بخش است:

دسته بندی ها مناسب بودن سن را نشان می دهد.

افرادی که محتوای بازی را بررسی می کنند با نگرانی و استدلال های خود طبقه بندی می نمایند.

دسته بندی ESRB

درجه سنی ESRB

محتوای توصیفی

درجه سنی ESRB

عناصر INTERACTIVE

خرید درون بازی، کاربران، مکان اشتراک، اینترنت نامحدود

بازی های ویدیویی فیزیکی موجود در خرده فروشی های ایالات متحده و کانادا دارای نمایش رده درجه سنی در جلوی بسته و تنظیمات محتوا در پشت بسته اختصاص داده شده است. آنها همچنین ممکن است عناصر تعاملی مانند خرید در بازی را برای بازی هایی که حاوی پیشنهادات برای خرید کالاهای دیجیتال یا حق بیمه هستند را نمایش دهد و کاربران را برای بازی هایی که کاربران را قادر به تعامل و اشتراک گذاری محتوای تولید شده با یکدیگر می کنند را نمایش دهد.

بازی ها و برنامه های ارائه شده دیجیتالی

بسیاری از بازی های دانلود شده، رتبه بندی ESRB را شامل می شوند، از جمله همه کسانی که از بازارهای دیجیتال مانند مایکروسافت فروشگاه Xbox Live، فروشگاه ویندوز، نینتندو eShop و PlayStation® Store در دسترس هستند. والدین و دیگر مصرف کنندگان علاقه مند نیز می توانند رتبه سن برای بازی های موبایل و برنامه های موجود در فروشگاه Google Play را پیش از دانلود بررسی نمایند و از نوع درجه سنی ESRB در بازی مورد نظر خود مطمئن شوند.

وب سایت ESRB و APP MOBILE

اطلاعات کامل تمام بازی های ویدئویی ESRB رتبه بندی شده برای کنسول بازی های قابل دانلود با جستجو در ESRB.org و یا با استفاده از ESRB Rating Search App برای iPhone®، Android ™ و Windows® Phone در دسترس است.

خلاصه ارزیابی

در کل سازمان درجه سنی ESRB یک منبع تکمیلی برای تمامی والدین است که بتوانند به صورت دقیق تراز محتوای آنچه فرزند آنها انتخاب می کند آگاه شوند.

لطفا نظرات خود را درباره درجه سنی ESRB به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =