شما در مسیر بازی God of War با موجودات مختلفی به مبارزه خواهید پرداخت. یکی از سخت ترین نوع این موجودات، والکری ها هستند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی روش های مبارزه با Valkyrie (والکری)، مکان ها و زره های آن ها خواهیم پرداخت.

موقعیت مکانی Valkyrie ها

شما در همان چهار مبارزه اول متوجه حضور والکری های زیادی در بازی God of War می شوید. Alfheim، Helheim، Muspelheim و Niflheim مکان هایی هستند که شما با این موجودات رو به رو خواهید شد. 8 تصویر زیر محل دقیق قرارگیری والکری ها را در نقشه نشان خواهد داد.

مبارزه با Valkyrie
والکری Gunnr
مبارزه با Valkyrie
والکری Kara
مبارزه با Valkyrie
والکری Geirdriful
مبارزه با Valkyrie
والکری Eir
مبارزه با Valkyrie
والکری Olrun
مبارزه با Valkyrie
والکری Rota
مبارزه با Valkyrie
والکری Gondul
مبارزه با Valkyrie
والکری Hildr

“Muspelheim در ابتدا کمی فریبنده به نظر می رسد.”

برای رسیدن به هر والکری شما باید تک تک پازل های واقع در مسیر را حل کنید تا بتوانید به مبارزه با Valkyrie (والکری) بپردازید.

نکات عمومی

بازی God of War راه روشنی برای مبارزه با Valkyrie (والکری) در اختیار بازیکنان قرار نمی دهد. همچنین روش مبارزه با هرکدام از این والکری ها نیز متقاوت می باشد. در اینجا به چند نکته عمومی در مورد تمام آن ها (فارغ از نوع) خواهیم پرداخت.

همیشه Resurrection Stone (سنگ زندگی مجدد) را پیش خود داشته باشید. این سنگ ممکن است هیچ وقت به درد شما نخورد. اما شرط عقل این است که آن را همیشه به همراه داشته باشید. محتمل است تا از بین بردن والکری ها فقط یک ضربه فاصله داشته باشید. اما ناگهان آن ها شما را از پای دربیاورند. پس در اختیار داشتن این سنگ الزامی است.

شما باید خود را برای آزمون-خطا آماده کنید. قبل از مبارزه با Valkyrie (والکری)

بهتر است، با الگوریتم حمله های آن آشنا شوید و قبل از چیدن پلن حمله، از روش دفاع خود مطمئن شوید. می توانید برای بدست آوردن این اطلاعات، چند بار در زمان های مختلف آن والکری را محک بزنید. همچنین بهتر است بدانید رفتار هر کدام از والکری ها با بقیه متفاوت می باشد.

مبارزه با Valkyrie
صحنه ای از مبارزه با یک والکری

مهمترین نکته ای که همیشه باید در ذهن داشته باشید: زمانی که هر کدام از والکری ها، به هوا پرواز کرد و در سدد حمله غیر قابل دفاع شد، می بایست از ضربات آترئوس برای جلوگیری از آن ضربه قدرتمند استفاده کنید و والکری را به زمین بیفکنید.  همچنین بهتر است در مبارزه از تمام قدرت هایی خود استفاده کنید. زیرا استفاده از ضربات ساده به اندازه کافی مفید نمی باشد.

چه جایزه ای پس از مبارزه با Valkyrie (والکری) در انتظار است؟

بعضی می گویند: “پیروزی به خودی خود یک جایزه می باشد.” اما ما در مورد یک بازی ویدیویی صحبت می کنیم. این به ای معناست که آیتم های (وسایل مورد استفاده در بازی برای قوی تر شدن) بسیار قدرتمندی انتظار شما را می کشند.

در انتها چه اتفاقی می افتد؟

پس از نابود کردن هر والکری شما می توانید به محل مبارزه با آن بازگردید. همچنین پس از نابودی تمام والکری ها ( 8 والکری)، شما والکری نهم را در نقشه پیدا خواهید کرد. نابود کردن آن از تمامی والکری های گذشته سخت تر، و پاداش آن از تمامی آن ها دلنشین تر، خواهد بود.

مبارزه با Valkyrie
The Queen

برای مبارزه با ملکه واکری ها (Sigrun) بایست سر هر 8 والکری قبلی را جمع کنید (این سرها ایجاد یک اشک می کنند). سپس به مبارزه با Queen of Valkyries بروید. این یک مبارزه طاقت فرسا خواهد بود. شما می بایست صبور باشید، بی گدار به آب نزنید و به شدت برنامه ریزی شده عمل کنید (بهترین کار در بهترین زمان). این مبارزه بسیار طولانی خواهد بود.موفق باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار، داستان بازی های قبلی و یا نقد و بررسی بازی God of War (خدای جنگ) می توانید اینجا را کلیک کنید.

خرید بازی Eve Valkyrie برای PS4

خرید بازی God of War

10 thoughts on “راهنمای بازی God of War مبارزه با Valkyrie (والکری)

  1. Mostafa says:

    سلام خدمت دوستان من خودم به شخصه 7 تا شونو به خاک دادم سخته ولی من بار اول زدمشون و بعضیاشونم با خون پر زدم ولی برای مبتدیا سخته

  2. مهدی says:

    سلام من یه سوال دارم ببخشید قبل از رسیدن به والکری eir سر راه سه چهار تا کریستال هستش چی کار باید بکنی تا اون چهار کریستال با هم منفجر بشه لطفا سریع هرکی میدونه جواب بده

  3. مجتبی says:

    سلام.مم تمام والکیری ها رو کشتم فقط یه سوال .بعد از کشتن ملکه والکری کلاهخود اون رو باید در جایی قرار بدیم؟(مثلاً مثل هشت والکری دیگه)یا نه ؟چون دیگه کاری نیست که انجام بدم

    • نیما نوروززادگان says:

      مجتبی عزیز سلام
      در واقع کشتن آخرین والکری، بزرگترین چالش ساید (side) این بازی محسوب می شه.
      شما بعد از کشتن آخرین والکری ترافی اون رو بدست می آورید.
      البته گفتنی که، امکان داره کمپانی سازنده در آینده نزدیک یا دور با به روز رسانی های جدید مراحل این چنینی به بازی اضافه کنه، تا شما با استفاده از کلاه خود ملکه والکری ها به اون چالش جدید راه پیدا کنید.
      بیشترین میزان احترام
      نوروززادگان

  4. Ali says:

    ببخشید من همه این والکری ها رو با مهارت شکست دادم ولیGondulوHildr تو دنیا هایی اند که قفل اند و من نمی تونم از تریق اون درخته بهشون دریچه ای باز کنم چیکار کنم؟

      • محمدرضا says:

        سلام
        نه اینطوری نیست
        در طول بعضی از صحبتاشون با ممیر بهشون می گه که اودن اون چندتا دنیا رو برای همیشه قفل کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =