اگر شما در بازی Black Ops 4 Blackout یک تازه کار به حساب می آیید ما برای شما یک راهنمای جامع در نظر گرفته ایم. این بازی جذاب حتی برای تازه واردان به Call of Duty سرگرم کننده می باشد و به خوبی آنها را به یک طرفدار تبدیل می کند. سیستم Blackout با حالت Battle Royale بازی های Fortnite یا PUBG متفاوت می باشد. مهارت هایی که در بازی های دیگر کسب کرده اید به شما کمک می کند در این بازی پیشرفت نمایید ولی در هر صورت Blackout ایده های بسیاری در خود دارد.

ما یک بازی متفاوت برای بازیکنان PUBG داریم که به دنبال Blackout هستند. در ادامه نکات واقعا مفیدی برای بازیکنان به ارمغان خواهیم آورد.

همیشه سعی کنید در داخل دایره سفید باقی بمانید

در بازی Blackout، همانند دیگر بازی های Battle Royale، شما به طور ایده آل باید همیشه در داخل دایره سفید باشید. این قسمت بدون تردید امن ترین مکان می باشد. شما به طور بالقوه یک بازی هیجان انگیزتر نسبت به بودن در دایره سفید دارید ولی بودن در دایره سفید بدان معنا می باشد که فرصت بیشتری برای تغییرات دایره خواهید داشت. همچنین می توانید در این فرصت بهتر از قبل به پیروزی برسید.

شما می توانید بین نوار سفید و آبی حرکت کنید اما باید آماده تغییرات پی در پی باشید. باید به خاطر داشته باشید که بازیکنان در اواخر به راحتی میمیرند زیرا از دفاع کردن غافل می شوند و به سمت دایره سفید می روند.

البته شما همیشه نمی توانید خود را درون دایره سفید قرار دهید زیرا احتمالا خارج از آن گرفتار خواهید شد. هنگامی که یک دایره جدید ظاهر می شود حرکت کنید.

با سایت crocogame همراه باشید تا تا آموزشهای بیشتر این بازی را مشاهده نمایید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 Blackout به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =