ما در این مقاله برای شما 25 لوازم جانبی کنسول Nintendo Switch را معرفی می نماییم تا بتوانید از آنها برای راحتی بیشتر استفاده کنید. این نکته را باید بدانید که کنسول نینتندو سوئیچ واقعا منحصر به فرد است زیرا شما می توانید این کنسول را برای بازی به تلویزیون و کامپیوتر خود وصل کرده و به راحتی در محیط های مختلف قابل حمل می باشد. انتخاب شما در مورد لوازم جانبی باعث می شود تا بتوانید بیشترین استفاده را از بازی های خود ببرید و تمرینات بیشتری در Super Smash Bros Ultimate انجام دهید.

1: محافظ صفحه شیشه ای درجه حرارت

کنسول Nintendo Switch

8 دلار

این بخش یکی از ضروریات سفر به حساب می آید. هنگامی که شما قصد حمل نینتندو خود را دارید بهتر است مراقب آسیب نرسیدن به کنسول خود باشید. بنابراین بهترین گزینه برای این موضوع استفاده از محافظ می باشد.

2: کارت حافظه MicroSD با سرعت 128 گیگابایتی

کنسول Nintendo Switch

25 دلار

شما مسلما می توانید بازی های بسیاری را در شرایط مختلف خریداری نمایید و چه بهتر که فضای خالی برای این کار در دست داشته باشید.

3: شارژر کنترلر

کنسول Nintendo Switch

25 دلار

شما واقعا برای شارژ کردن کنترلر خود به این وسیله نیاز خواهید داشت و یکی از ضروریات به حساب می آید البته این شارژر نیاز به کابل دارد.

4: Arctis 3 (با بلوتوث)

کنسول Nintendo Switch

100 دلار

هدست های بسیاری محبوب و جذاب هستند ولی ما این هدست را برای کنسول Nintendo Switch مفید می دانیم.

5: Switch Case و Protection Kit

کنسول Nintendo Switch

20 دلار

اگر قصد خرید بسته لوازم جانبی دارید باید بگویم این مورد انتخاب خوبی برای شما به حساب می آید.

6: پوشش صفحه نمایش کنسول Nintendo Switch

کنسول Nintendo Switch

12 دلار

این بخش بی عیب و نقص نیست ولی مسلما برای سفر یک گزینه خوب به حساب می آید. این پوشش به خوبی می تواند از سیستم صفحه نمایش شما محافظت به عمل آورد.

7: Hard Grip Case (تنها به صورت دستی)

کنسول Nintendo Switch

13 دلار

اگر در ابتدا سوئیچ خود را در حالت دستی استفاده می کنید، این مورد Hard Case Orzly یک راه ارزان و آسان برای دوام و جذب بیشتر می باشد. به خوبی از ضربه جلوگیری می کند.

8: کنترلر دستی Joy-Con

کنسول Nintendo Switch

13 دلار

برخی از بازی ها مانند Mario Kart 8 Deluxe به شما اجازه می دهد تا هر Joy-Con را در کنار آن قرار دهید و آن را مانند یک کنترل کننده سنتی بسیار کوچک نگه دارید. این بخش یکی از بهترین لوازم این کنسول به حساب می آید.

9: گیره های Joy-Con Rubberized

کنسول Nintendo Switch

8 دلار

اگر تمایل دارید سوئیچ خود را بدون استفاده از تلویزیون به کار ببرید، این دستگیره های لاستیکی را اضافه کنید و انگشتان خود را به راحتی در آنجا قرار دهید.

10: Travel Carrying Case

کنسول Nintendo Switch

15 دلار

حتی زمانی که نینتندو شما محافظ دارد شما به راحتی می توانید سوئیچ خود را درون محافظ گذاشته و در سفر آن را حمل نمایید.

11: کیف حمل Carrying Case

کنسول Nintendo Switch

18 دلار

شما می توانید به وسیله Switch Dock به خانه دوستان خود بروید و به بازی های جذاب بپردازید بنابراین به وسیله ای که ما معرفی کرده ایم نیاز خواهید داشت.

12: باتری USB قابل حمل RAVPower (شارژ در حال پخش)

کنسول Nintendo Switch

80 دلار

این باتری قابلیت این را دارد که هنگام بازی خود را شارژ می نماید و بسیار در مواقع اضطراری مفید واقع می شود.

13: Battery Backpack

کنسول Nintendo Switch

30 دلار

با اینکه سیستم Switch بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد ولی عمر باتری آن بسیار کم است. بنابراین می توانید از این ابزار مفید نهایت استفاده را ببرید.

14: Switch Pro Controller

کنسول Nintendo Switch

64 دلار

برای بازی های اول شخص کنترلر بی سیم می تواند گزینه مفید و خوبی باشد. این یکی از راحت ترین کنترل کننده هایی است که ما استفاده کرده ایم.

15: کنترلر GameCube

کنسول Nintendo Switch

30 دلار

اگر شما قبلا دارای یک کنترلر Pro هستید قبل از رفتن باید GameCube را امتحان کنید. زیرا یکی از بهترین لذت های بازی کردن به همراه این کنترلر می باشد.

16: آداپتور کنترل کننده GameCube

کنسول Nintendo Switch

20 دلار

این آداپتور 4 پورت به سوکت Dock شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که دوباره بازی های سال 2001 را تجربه کنید. همچنین اکثر بازی های نینتندو با آن سازگار می باشد.

17: SN30 Pro Controller

کنسول Nintendo Switch

50 دلار

کنترلر ذکر شده بسیار دقیق و ظریف است و اگر شما یک بازیکن حرفه ای هستید ما آن را به شما توصیه می کنیم. تنها نکته این است که NFC ندارد، بنابراین شما نمی توانید از بازی های پشتیبانی شده Amiibo اسکن کنید.

18: 2 Extra Joy-Cons (برای اکشن چند نفره)

کنسول Nintendo Switch

68 دلار

شما با این وسیله می توانید لذت مضاعف را حس کنید. Joy-Con به شما امکان می دهد تا در یک لحظه متوجه شوید که ماریو کارت یا ARMS را با چهار بازیکن تجربه کنید. البته این وسیله بسیار کوچک است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

19: Adjustable Playstand

کنسول Nintendo Switch

13 دلار

سوئیچ دارای کیبورد داخلی است و کمی دارای نقص می باشد. دستگاه معرفی شده قادر به پخش Pac-Man Vs.، Mario Kart 8 Deluxe و دیگر بازی های چند نفره در حالی که سوئیچ متصل شده می باشد.

20: پایه شارژ قابل تنظیم

کنسول Nintendo Switch

20 دلار

این شارژر به شما امکان می دهد تا بازی های خود را هنگامی که دسته شارژ می شود استفاده کنید.

21: Extra Nintendo Switch TV Dock

کنسول Nintendo Switch

با اینکه این وسیله هزینه بر به نظر می رسد ولی مسلما بسیار به آرامش خاطر شما کمک می کند. اگر شما تلویزیون یا مکان دیگری برای اتصال کنسول خود دارید این گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید.

22: شارژر ماشین Switch

کنسول Nintendo Switch

25 دلار

اگر زیاد به مسافرت می روید و می خواهید در همه حال کنسول خود را شارژ نمایید از طریق اتصال این وسیله به جا فندکی ماشین می توانید این کار را انجام دهید.

23: Switch Wall Charger

کنسول Nintendo Switch

25 دلار

این دستگاه می تواند بارکد سوئیچ تلویزیون یا سوئیچ خود را در حال حرکت فعال کند.

24: Joy-Con Charging Grip

کنسول Nintendo Switch

30 دلار

سوئیچ همیشه نیاز به شارژ دارد و به همین دلیل بخش خوبی از این لیست به باتری ها و کابل ها اختصاص پیدا می کند. این سیستم باتری ندارد، اما می تواند از طریق یواس بی وصل شود تا کنترل کننده های خود را شارژ نماید، در حالی که در آن قرار دارند.

25: Labo Cardboard Kits for Switch

کنسول Nintendo Switch

70 دلار

The Labo Vehicle Kit بسیار مورد استفاده است و همراه با یک فرمان، جوی استیک خلبان و بازی بسیار سرگرم کننده برای تجربه می باشد. Kito Variety Kit با پنج جعبه مقوا برای ساخت و بسته بندی مبتکرانه و سرگرم کننده طراحی شده است.

لطفا نظرات خود را درباره لوازم جانبی کنسول Nintendo Switch به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول نینتندو سوئیچ خاکستری Nintendo Switch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =