یکی از چالش های هفتگی، آموزش موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale  می باشد. با جستجوی موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale  و گذراندن آن مرحله، xp اضافی برای رسیدن به جایزه های فصل (session 3) به شما تعلق می گیرد. برای انجام این چالش و رسیدن به موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale باید Battle Pass داشته باشید. بازی Fortnite Battle Royale در تمام پلتفرم های xbox1,pc , ps4, ios  و android عرضه شده است.

اگر به تازگی شروع به بازیFortnite Battle Royale کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله آموزش بازی Fortnite Battle Royale در اختیار شما قرار داده ام  چالش ها را با موفقیت به پایان برسانید.

بازدید از پمپ بنزین های مختلف در بازی Fortnite Battle Royale

روند بازی به این صورت است که نقشه ای در اختیارتان قرار می گیرد که مربوط به قسمتی از شهر است. در سراسر نقشه، پمپ بنزین هایی وجود دارد. موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale  درمکان های مختلفی است.

پیدا کردن مکان دقیق پمپ بنزین ها مانند مکان های ممنوع رقص و ماشین های بستنی فروشی، -از راه دور- پیچیده است.

هنگامی که پمپ بنزین را پیدا می کنید نیازی نیست آن را لمس کنید. بعد از گذشت چند دقیقه، پیامی برای شما می آید که نشان دهنده ی پیروزی آن مرحله در بازی Fortnite Battle Royale  است.

بازی Fortnite Battle Royale
برای مشاهده کیفیت اصلی نقشه، لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

اگر از جمله بازیکنان پلتفرم های 1xbox، ps4  و pc هستید، حتما پیشنهاد می‌ کنم بازی Fortnite را امتحان کنید.

بر خلاف چالش های دیگر، این بار شما می بایست این مورد را به صورت تک نفره تکمیل کنید. خوشبختانه حفظ کردن سه موقعیت پمپ بنزین در بازی Fortnite Battle Royale، کار سختی نیست. ولی شما محدود به سه موقعیت نیستید. توجه داشته باشید که شما برای اتمام مسابقه باید چالش را به پایان برسانید، بنابراین با خروج از مسابقه شانس پیروزی را از دست خواهید داد.

 آموزش موقعیت مکانی پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale

موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale نزدیک به مکان های زیر است:

  • پارک Pleasant.
  • جاده منتهی به پارک Pleasant.
  • انبار SNobby Shores و Tilted Towers.
  • در Greasy Grove.
  • در Salty Springs.
  • جنوب غرب Fatal Fields، در شمال شرق رودخانه ساحل جنوبی.
  • جاده منتهی به جنوب غربی Retail Row.
  • درTomato Town.

پمپ بنزین های Tomato Town و Pleasant Park نزدیک به چالش دیگری به نام  Anarchy Acres هستند که با به اتمام رساندن آن ها، صاحب یک سری نقشه های اضافی و خاص خواهید شد. در این لحظه از بازی Fortnite Battle Royale  امتیازهای زیاد به همراه گنج به شما تعلق خواهد گرفت.

بازی Fortnite Battle Royale

با تشکر از همراهان همیشگی crocogame، امیدوارم با توجه به نکاتی که درباره ی موقعیت پمپ بنزین ها در بازی Fortnite Battle Royale  بیان کردم، لذت پیروزی این بازی هیجان انگیز را تجربه کنید. از این که تجربه های شیرین خود را از بازی Fortnite Battle Royale  برای دوستانتان در قسمت دیدگاه ها –در زیر همین مقاله- به اشتراک می گذارید سپاسگزارم.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =