شما می توانید کدهای Wallet Steam خود را از طریق وب سایت، برنامه Steam و اپلیکیشن تلفن همراه به دست آورید. کد های خریداری شده در یک منطقه دیگر به طور خودکار به پول محلی شما تبدیل می شود. کد gift card را به Steam Wallet خود اعمال کنید. در ادامه مقاله نحوه استفاده از گیف کارت Steam را به شما خواهیم گفت.

روش اول: استفاده از وبسایت Steam

1: کد را در پشت کارت آشکار می سازد. اگر یک کارت Steam Wallet دریافت نمودید، کد در پشت یک لایه خالی خاموش خواهد شد. با استفاده از یک خراشنده کد روی کارت را ظاهر نمایید.

2: مرورگر کامپیوتر خود را باز کنید. شما می توانید از وب سایت Steam برای redeem کردن کارت کیف پول خود استفاده کنید. این روند برای دسکتاپ و وب سایت تلفن همراه نیز یکسان است.

3: steampowered.com/wallet را در مرورگر خود مشاهده کنید. این بخش شما را به صورت مستقیم به سایت هدایت می کند و شما از این طریق می توانید به کیف پول خود پول بیفزایید.

4: اگر قبلا وارد سایت نشده اید اکنون Sign in کنید. اگر اخیرا در وبسایت Steam وارد نشده باشید، قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، باید log in نمایید. اطمینان حاصل کنید که با حساب کاربری که می خواهید از کد استفاده کنید وارد سیستم شوید، زیرا پس از redeem کردن قادر به انتقال نمی باشید.

5: کد را در جایگاه Steam Wallet Code وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که کد را دقیقا همان گونه که می بینید وارد نمایید.

6: آدرس خود را در صورت نیاز وارد نمایید. اگر قبلا هرگز کد را وارد نکرده اید یا از کیف پول Steam خود برای خرید استفاده نکرده اید، از طریق آدرس محلی خود درخواست می کنید تا Steam بتواند پول را در صورت لزوم تبدیل کند.

7: بررسی و تأیید آن مقدار به کیف پول شما افزوده می شود و شما مطلع خواهید شد که به کیف پول Steam اضافه خواهد شد. پس از تأیید، نمی توانید دوباره از کد استفاده کنید یا پول را به حساب دیگری انتقال دهید.

8: حساب جدید خود را چک کنید. بلافاصله منابع مالی اضافه می شود و شما می توانید موجودی خود را در زیر نام حساب خود را در گوشه سمت راست بالا ببینید. در موارد نادر، ممکن است مبلغی برای ظاهر شدن به مدت دو ساعت به تاخیر بینجامد.

9: هنگام چک کردن از Steam Wallet خود استفاده کنید. هنگامی که شما در حال خرید یک بازی هستید، Steam Wallet خود را در هنگام پرداخت انتخاب کنید تا توازن برای خرید شما اعمال شود.

روش دوم: استفاده از برنامه Steam

1: اپلیکیشن دسکتاپ Steam را راه اندازی کنید. شما می توانید مستقیما از آن استفاده نمایید.

2: اگر پیش از این وارد این برنامه نشدید هم اکنون Sign in کنید. باید با همان حسابی وارد شوید که می خواهید از کیف پولش استفاده نمایید.

اگر شما حساب Steam ندارید می توانید از صفحه اصلی به صورت رایگان حساب کاربری جدید بسازید.

3: نام حساب خود را در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. منویی با چند گزینه نمایش داده خواهد شد.

4: Account Details را انتخاب نمایید. جزئیات حساب شما در پنجره اصلی Steam باز خواهد شد.

5: بر روی لینک Add funds to your Steam Wallet+ کلیک کنید. این صفحه برای اضافه کردن پول به کیف پول Steam شما باز می شود.

6: روی Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید. این به شما این امکان را می دهد که کد را برای افزودن بودجه وارد کنید.

7: کد مورد نظر را با دقت وارد نمایید تا به حساب شما وارد شود.

8: آدرس خود را در صورت درخواست وارد کنید. اگر هرگز خریدی در Steam انجام ندهید یا هرگز پولی برای کیف پول خود اضافه نکنید از آدرس شما درخواست می شود تا حساب خود را بررسی نمایید. آدرسی که وارد می کنید باید واقعی باشد.

9: مقدار اضافه شده را تأیید کنید. هنگامی که کد را وارد کرده اید، نشان داده می شود که چه مقدار به حساب شما افزوده می شود. سپس باید تایید نمایید که عددمشخص شده صحیح می باشد.

پولی که شما وارد می کنید به واحد پول منطقه دیگر تبدیل خواهد شد و به نرخ روز ارز این اتفاق می افتد.

10: کیف پول شما در هنگام استفاده وارسی می شود. هنگامی که شما در حال خرید به وسیله Steam Wallet می باشید اگر مبلغ مورد نظر کافی نباشد می توانید از روش دیگری برای پرداخت استفاده کنید.

روش سوم: اپلیکیشن موبایل Steam

1: برنامه Steam را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. شما می توانید با استفاده از برنامه Steam تلفن همراه خود کد کیف پول خود را redeem نمایید.

2: دکمه منو را انتخاب کنید. این منو در سمت چپ صفحه نمایش باز می شود.

3: گزینه Store را کلیک کنید. چند گزینه در پایین منو ظاهر می شود.

4: گزینه Account Details را در زیر منو انتخاب نمایید. این صفحه جزئیات حساب شما را نشان می دهد.

5: روی Add funds to your Steam Wallet+ کلیک کنید. شما به صفحه ای می روید که در آن می توانید چگونگی اضافه کردن بودجه را انتخاب کنید.

6: روی Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید. این به شما امکان می دهد تا کد کیف پول خود را وارد کنید.

7: کد را وارد کنید و روی “Continue” کلیک کنید. بدقت کد را از gift card یا email وارد نمایید.

8: آدرس خود را در صورت درخواست وارد کنید. اگر تاکنون وارد این برنامه نشدید باید آرس خود را وارد نمایید. این را بدانید که باید آدرس شما کاملا واقعی باشد.

9: مقدار اضافه شده را بررسی و تایید کنید. در اینجا نشان می دهد چه مقدار پول در حساب شما موجود و چه مقدار برداشته خواهد شد.

پولی که شما وارد می کنید به واحد پول منطقه دیگر تبدیل خواهد شد و به نرخ روز ارز این اتفاق می افتد.

10: باید در انتها تایید کنید که پول باقی مانده در حساب شما صحیح محاسبه شده است. به ندرت پیش می آید که حساب تا دو ساعت به تاخیر بیفتد.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه استفاده از گیف کارت Steam به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =