امروز چالش های هفته ی نهم بازی Fortnite، در دسترس عموم قرار گرفت. چالش های هفته نهم، برای تمام پلتفرم های ps4 ،pc ،xbox1 ،ios و android عرضه شده است. این چالش، شامل ترکیبی از اهداف ساده و نسبتا کمی پیچیده می باشد.

اگر به تازگی شروع به بازی Fortnite Battle Royale کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله آموزش بازی Fortnite Battle Royale در اختیار شما قرار داده ام، چالش ها را با موفقیت به پایان برسانید.

در این هفته، هفت چالش جدید وجود دارد. برخی از آن ها، مواردی هستند که به طور معمول در Battle Royale انجام می شود.

یکی از چالش های بسیار ساده، نابود ساختمان های دشمن به وسیله  سلاح های انفجاری است. این موضوع در حالی است که باید 250 ساختمان برای خودتان بسازید. تکمیل هر یک از این ها، به شما 5 ستاره برای ادامه بازی می دهد.

چالش دیگری که شما در حین بازی با آن روبرو می شوید، بازدید از سه فروشگاه Taco است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، پنج فروشگاه Taco در نقشه مشخص شده است. از این میان، 3 مورد از آن ها در قسمت غربیِ نقشه قرار دارند. بنابراین، چالش بسیار آسانی است. کافیست شما قبل از شروع طوفان، از این سه فروشگاه دیدن کنید.

چالش های هفته ی نهم بازی Fortnite
فروشگاه Taco

چالش سخت بازی، جستجوی نقشه گنج در منطقه Moisty Mire (به صورت مخفیانه) می باشد. نقشه گنج در منطقه خاورمیانه واقع شده است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، شما می توانید در قسمت شرقی نقشه و در ساختمانی بزرگ، گنج را پیدا کنید. سپس آن را به یک خانه، پایین Retail Row هدایت کنید. شما می توانید Battle star را، بالای دو دودکش خانه پیدا کنید.

چالش های هفته ی نهم بازی Fortnite
محل گنج

دو چالش سخت دیگر باقی مانده. یکی از وظایف شما، حذف چهار بازیکن با shotgun و چالش دیگر، از بین بردن سه دشمن در منطقه Lucky Landing است. به این ترتیب، با انجام موفقیت آمیز هر یک از این مراحل، 10 ستاره به شما تعلق می گیرد.

چالش جایزه درجه سختی
با استفاده از سلاح های انفجاری، 5000 واحد به دشمن آسیب بزنید. ۵ ستاره آسان
هفت صندوقچه را در Haunted Hills پیدا کنید. ۵ ستاره آسان
250 عدد ساختمان بسازید. ۵ ستاره آسان
3 بار از فروشگاه های مختلف Taco بازدید نمایید. ۵ ستاره آسان
به دنبال نقشه ی گنج در منطقه Moisty Mire باشید. ۱۰ ستاره سخت
کشتن 4 بازیکن با shotgun ۱۰ ستاره سخت
کشتن ۳ دشمن در Lucky Landing ۱۰ ستاره سخت

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربه ی خود را از بازی Fortnite، پایین همین مقاله در قسمت نظرات برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =