برای گذراندن این چالش دو راه وجود دارد. یکی استفاده از راهنما و دیگری قدم زدن در تمام راه برای رسیدن به هدف می باشد. بازی Fortnite، برای تمام پلتفرم های ps4، pc، xbox 1، ios و android عرضه شده است. چالش های هفته ی هشتم بازی Fortnite، شما را به میدان رقص دعوت می کند. این قسمت، در آپدیت جدید بازی فورتنایت به آن اضافه شده و برای به اتمام این چالش باید به سه میدان رقص بروید.

اگر به تازگی شروع به بازی Fortnite Battle Royale کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله آموزش بازی Fortnite Battle Royale دراختیار شما قرار داده ام چالش ها را با موفقیت به پایان برسانید.

یکی از موارد سخت این چالش که درصد نابودی شما را بالا می برد، جستجو بین سه قایق است. لازمه ی پیدا کردن قایق ها، تسلط کامل به راهنما است. اگر به نقشه نگاه کنید، قایق ها را در دریاچه لوت می بینید. با گذراندن این مرحله، xp اضافی برای رسیدن به جایزه های فصل (session3) به شما تعلق می گیرد. دقت کنید، Battle Star در جنوب شرقی نقشه وجود دارد.

چالش های هفته ی هشتم بازی Fortnite
راهنمای بازی Fortnite

آخرین چالش سخت افزاری این هفته، استفاده از یک Vending Machine است. در به روزرسانی جدید بازی Fortnite، از این ماشین، سلاح های مورد نظرتان را برمی دارید.

چالش های هفته ی هشتم بازی Fortnite
Vending Machine

بازی Fortnite، سلاح های انفجاری را در اختیارتان می گذارد. با این تفاوت که در این چالش، یک سلاح را کمتر شده است. زیرا در این چالش، Guided Missile به طور موقت غیر فعال گشته است. در قسمت پایین، لیست چالش های هفته هشتم بازی Fortnite را می توانید بررسی کنید.

چالش های هفته ی هشتم بازی Fortnite

چالش جایزه درجه سختی
استفاده از یک Vending Machine 5 ستاره آسان
با استفاده از سلاح های انفجاری، 500 واحد به دشمن آسیب بزنید. 5 ستاره آسان
هفت صندوقچه را در Snobby Shores پیدا کنید. 5 ستاره آسان
رقص در میدان های مختلف 5 ستاره آسان
جستجو بین سه قایق 10 ستاره سخت
کشتن 5 تیر انداز 10 ستاره سخت
کشتن 3 دشمن در Dusty Depot 10 ستاره سخت

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربه ی خود را از بازی Fortnite، پایین همین مقاله در قسمت نظرات برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =