بازی Fortnite، هر هفته هفت چالش جدید را در اختیار کاربران قرار می دهد. چالش ‌های هر هفته با شروع چالش ‌های جدید از بین نخواهند رفت. همچنین با تکمیل چهار چالش در هر هفته،  پاداش‌هایی را به دست می آورید. بنابراین، چالش‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با سبک بازی شما باشد. بازی Fortnite، یک بروزرسانی جدید برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر کرده است. در حال حاضر، بازی Fortnite برای پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 ،ios و android در دسترس می باشد.

با اتمام هر چالش، با توجه به میزان سختی آن، ستاره ی مختلفی به شما تعلق می گیرد. این بازی در به روز رسانی جدیدش، نارنجکی با نام  Impulse Grenade را به بازی می‌ افزاید و اسلحه SMG را به طور موقت حذف می‌کند.
برای انجام این چالش، باید از میزان آسیب پذیری با SMG ها، قفس های باز در Anarchy Acres و از بین بردن امنیت با سلاح های انفجاری، اطلاعات کافی داشته باشید و دشمنان را در Retail Row از پا دربیاورید.

در این بازی باید 10 قله کوهستانی را فتح کنید. این کوه ها در نیمه ی غربی نقشه هستند.

یکی از چالش های پیچیده بازی Fortnite، جستجو بین یک پل فلزی، سه بیلبورد و یک اتوبوس خراب است. دقت کنید، پیدا کردن Battle Stars -که بین اشیاء یاد شده پنهان شده- بسیار اهمیت دارد.

برای شروع این بازی به شما توصیه می کنم به مطالعه ی مقاله ی آموزش بازی Fortnite Battle Royale بپردازید.

شما می توانید تمام چالش های هفته 6 را در جدول زیر مشاهده کنید. حواستان باشد، برای اتمام چالش، نیاز به Battle Pass خواهید داشت.

چالش هفته ششم بازی Fortnite

چالش

جایزه

درجه سختی

با استفاده از SMG ها، 500 واحد به دشمن آسیب بزنید.

5 ستاره

آسان

هفت صندوقچه را در  Anarchy Acresپیدا کنید.

5 ستاره

آسان

یک  Cozy Campfire بگذارید.

5 ستاره

آسان

10 قله مختلف را فتح کنید.

5 ستاره

آسان

جستجو بین یک پل فلزی، سه بیلبورد و یک اتوبوس خراب

10 ستاره

سخت

3 سلاح انفجاری را حذف کنید.

10 ستاره

سخت

دشمنان را در  Retail Rowاز بین ببرید.

10 ستاره

سخت

با تشکر از همراهان عزیز، لطفا تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite، در قسمت نظرات، پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =