بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، آخرین patch بازی PUBG برای پلتفرم pc، به زودی بر روی سرور تست قرار خواهد گرفت. اگر همه چیز خوب پیش رود، تغییرات روی سلاح های بازی ادامه خواهد داشت. در حال حاضر بازی PUBG بر روی پلتفرم های pc ،ios ،xbox1 و android در دسترس است. بازی PlayerUnknowns Battlegrounds ، به عنوان بهترین بازی گروهی شناخته می شود. این بازی در زمان انتشار، جوایزی برای بهترین بازی رایانه ای، بهترین بازی گروهی، بهترین بازی نمایشی و بهترین تیراندازی را دریافت کرد.

Patch جدید

همانطور که در نقد و بررسی بازی PUBG گفتیم، تمام تصمیمات شما از آغاز بازی مهم است. در وهله اول، شما باید جای مناسبی برای فرود آمدن پیدا کنید. فرود آمدن کار ساده ای نیست. برای زودتر رسیدن به مقصد، باید بتوانید فاصله ها را خوب تخمین بزنید. هواپیما، شما را روی نقشه به جلو می راند. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، خط مستقیمی در نقشه وجود دارد. در واقع پچ جدید بازی PUBG، خطوطِ حرکتِ هواپیما را در نقشه نشان می دهد. حتی زمانی که شما در لابی منتظر هستید، این خط قابل مشاهده است. این نقشه به شما کمک می کند تا فاصله ها را به راحتی تخمین بزنید. در واقع شما می توانید برای مکان فرود خود، بیایید برنامه ریزی کنید. این ویژگی جدید، به برنامه ریزیِ قبل از مسابقه کمک می کند.

این تنها تغییر در patch جدید PUBG نیست. یک سیستم پوستهِ سلاح جدید، به بازی اضافه شده است. همانطور که از نام آن پیداست، به کاربران اجازه می ‌دهد ظاهر سلاح خود را، شخصی ‌سازی کنند. بازیکنان می ‌توانند به پوسته ‌های جدید دست پیدا کنند. همچنین از طریق صفحه Customization، آن ها را روی سلاح‌ های خود پیاده‌ سازی نمایند. پوسته ‌ها با نام‌ های Truimph و Raider در دسترس هستند. جعبه Truimph به طور هفتگی و انتخابی در دسترس کاربران قرار می ‌گیرد. این بسته تنها با پول واقعی قابل خرید است. اما دومین جعبه به طور انتخابی نخواهد بود.

اضافه شدن جعبه ای با نام Equinox، بزرگترین خبر برای انجمن OPSkins است.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، جعبه Equinox دارای 13 اسلحه با نام تجاری جدید می باشد. شانس گرفتن هر یک از اسلحه ها از جعبه Equinox، به شرح زیر است:

آخرین patch بازی PUBG
جعبه Equinox

 

در این مقاله به معرفی آخرین patch بازی PUBG پرداختیم. اکنون منتظر انتشار patch جدید هستیم، تا سطح انتظار کاربران را بسنجیم.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =