در این روزها، هر جا سرک بکشید، خبری از بازی Fortnite به گوش می خورد. کمپانی Epic  Games -در تاریخ 11 آوریل 2018- آپدیت جدید بازی Fortnite Battle Royale را بر روی پلتفرم هایps4 – xbox 1 – pc – ios – android  منتشر کرد. پیش بینی می شود این آپدیت نیز تغییرات زیادی در گیم پلی بازی ایجاد کند.

مهم ترین تغییر در آپدیت جدید بازی Fortnite Battle Royale

آیتم port-a-fort هم اکنون برای بازیکنان در دسترس قرار دارد. در ویدیوی متشر شده از این آیتم، به نظر می رسد بازی برای بازیکنان تازه کار راحت تر خواهد شد. با استفاده از port-a-fort می توانید حجم قابل توجهی از سازه را به طور ناگهانی ایجاد کنید.

 

ساخت و ساز، یکی از پارمترهای اصلی بازی Fortnite به شمار می رود. خصوصا زمانی که گلوله ها در حال پرواز به سمت شما هستند. Port-a-fort به شما کمک می کند از شر این گلوله ها خلاص شوید.

بازتاب آیتم جدید port-a-fort در آپدیت جدید بازی Fortnite Battle Royale

آپدیت جدید بازی Fortnite Battle Royale

این آیتم جدید، بازتاب فروانی در شبکه های اجتماعی داشته است. بسیاری از بازیکنان مبتدی از آن استقبال فراوان کرده اند. ولی بازیکنان حرفه ای موضع متفاوتی گرفته اند. از دید آن ها با این آپدیت جدید، بازی وارد فاز جدیدی خواهد شد. بازیکنانی که تا دیروز حرفی برای گفتن نداشتند، اکنون می توانند با استفاده از port a fort، سازه ای – که در حالت عادی ساخت آن چند دقیقه طول می کشید- را در عرض چند ثانیه بسازند.

آپدیت های بازی فورتنایت، همواره با پیروی از سیاست های خاص خود عرضه می شوند. به نظر می رسد Epic Games قصد دارد، دامنه بازیکنان خود را با هر آپدیت گسترده تر کند.

در پایان پیشنهاد می کنم، اگر قصد دارید بازی Fortnite را به تازگی آغاز کنید، حتما از مقالات آموزش بازی Fortnite Battle Royale کروکوگیم استفاده کنید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =