بازی Monster Hunter، به عنوان یک بازی پرهیجان و چالش برانگیز شناخته می شود. در حال حاضر، آپدیت جدید بازی Monster Hunter برای پلتفرم های Pc – Ps4 – Xbox 1 عرضه شده است. از نکات بارز این بازی، آپدیت های به موقع است که در این مقاله به آخرین به روز رسانی آن می پردازیم.

در آپدیت جدید بازی Monster Hunter، برای کشتن Kulve Taroth -اژدهای بزرگ و طلایی رنگ- کاربران باید در مقیاس بزرگ هماهنگ شوند. Kulve Taroth، آخرین هیولای اضافه شده به بازی در حال رشد Monster Hunter است.

آپدیت جدید بازی Monster Hunter
Kulve Taroth

اگر به تازگی شروع به بازی Monster Hunter کرده اید، به شما توصیه می کنم با مطالعه ی مقاله ی آموزش بازی Monster Hunter که در اختیار شما قرار داده ام، اطلاعات پایه ای را برای شروع این بازی هیجان انگیز به دست آورید.

جزییات آپدیت جدید بازی Monster Hunter

در آپدیت جدید بازی Monster Hunter،با کشتن این موجود Quest جدیدی را از آن خود می کنید. دقت کنید، چگونگی تقسیم وظایف و گروه بندی شما، برای رسیدن به هدف بسیار مهم است.  برای شکار Kulve Taroth، بازیکنان می توانند به چهار گروه 4 نفره تقسیم شوند. پس، گروهی 16 نفره برای کشتن این اژدهای بزرگ در اختیار دارید.

آپدیت جدید بازی Monster Hunter
آیتم های طلایی جدید

Capcom اعلام کرد، آپدیت جدید بازی Monster Hunter درتاریخ 18 آوریل روانه بازار خواهد شد. انتظار می رود، در این بروز رسانی علاوه بر اضافه شدن هیولای جدید، شاهد اضافه شدن تعدادی آیتم ظاهری نیز باشیم.

با شروع این رویداد، شکارچیان (زن و مرد) صاحب زرهی براق و زیبا خواهند شد. همچنین برای Palico، زرهی طلایی رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت.

کشتن هیولا، به منزله ی به دست آوردن تجهیزات است. به نظر می رسد، پوست هیولا از گنج ساخته شده، بنابراین با نابودی آن Loot زیادی به شما تعلق می گیرد. احتمالا با استفاده از این لوت بتوان سلاح های جدیدی ساخت.  Capcomدر خبر منتشر شده پیرامون این آیتم اذعان داشت:

با کشتن Kulve Taroth آیتم های جذابی دریافت خواهید کرد. اگر با اولین تلاش به این آیتم ها نرسیدید ناامید نشوید و به فارم ادامه دهید.

از لحن خبر Capcom مشخص است که شانس دریافت این آیتم های کمیاب بسیار پایین است. در واقع برای رسیدن به این جوایز باید چندین بار Kulve Tarothرا بکشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات شما به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله هستم.

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =