کمپانی Ubisoft، خبر از آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege داد. در این نسخه به روز رسانی، تغییرات و افزونه ‌های بسیاری روی سرور تست بازی قرار گرفته است. در حال حاضر این بازی، بر روی تمام پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس کاربران است.

شرکت Ubisoft اعلام کرد، امکانات و تغییرات جدیدی بر روی سرورهای تست قرار خواهد داد. امکاناتی از قبیل آزمایش سیستم جدید Pick و Ban و اجرای یک سری ترفند جدید مانند لگد زدن اسلحه ‌ها و غیره. آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege تا 10 اردیبهشت‌ (۳۰ آوریل) حاضر خواهد بود.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

قابلیت Pick و Ban

قابلیت Pick و Ban همان چیزی است که در گذشته نیز شاهد آن بودیم. در آخرین به‌ روز رسانی، این قابلیت دچار تغییراتی می شود. در واقع، سرورهای آزمایشی Rainbow Six Siege، میزبان تنظیمات جدید بازی (Pick و Ban) هستند.

درحقیقت به بازیکنان اجازه می ‌دهد تا مشخص کنند، چه کاراکترهای بازی اجازه حضور در بازی را دارند و کدام‌ یک اجازه ندارند.

Pick و Ban دسته ‌ای از تنظیمات بازی custom هستند. در واقع بازیکنان با شروع یک بازی custom، قادر به فعال‌ سازی آن می ‌شوند. شما می توانید به قسمت تنظیمات بازی custom بروید. اکنون قادر خواهید بود، قابلیت Ban را فعال یا غیرفعال کنید. در این بازی شما می توانید زمان هر فاز Ban کردن را انتخاب کنید. برای شبیه سازی مسابقات حرفه ‌ای، گزینه ششم را فعال و زمان این فاز را نیز مشخص کنید. در نهایت، چرخش راندها را به برد/بازی (Win/Play) تغییر دهید.

علاوه بر قابلیت Pick و Ban، سازندگان از اضافه شدن تغییرات بیشتری به بازی خبر دادند. یکی از آن‌‌ ها اضافه شدن دوربین ضد گلوله (قابل حمل) است. همچنین Ubisoft، تغییراتی در سرعت اپراتورها ایجاد می کند. از جمله اضافه کردن یک اپراتور قدرتمند و البته محبوب.

برخی تغییرات اعمال شده توسط Ubisoft:

  • سیستم جدید pick و Ban
  • تصحیح خطای دید اسلحه‌ ها
  • Counter Defuser
  • مدیریت ابزار مشاهده
  • دوربین ضد گلوله
  • تغییر سرعت اپراتورها
  • رفع برخی باگ های موجود

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربه ی خود را از بازی Rainbow Six Siege، پایین همین مقاله در قسمت نظرات برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =