در جدیدترین آپدیت بازی Fortnite -که در تاریخ 19 آوریل 2018 منتشر شد- تغییرات زیادی به چشم می خورد. حضور یک اسلحه جدید در Fortnite، برطرف شدن باگ تیراندازی و برگشت حالت 50vs50 از جمله مهم ترین این تغییرات به شمار می روند. این آپدیت برای کاربران پلتفرم های ps4 – xbox 1 – pc – ios در دسترس عموم قرار گرفته است.

کاربران Fortnite، روز به روز در حال افزایش هستند. کمپانی Epic Games برای جلب رضایت این کاربران، آپدیت های پیاپی و متتوعی را عرضه می کند. این بروز رسانی ها با واکنش های متقاوتی از سوی بازیکنان روبرو می شود. V3.5.2  آخرین نسخه بروزرسانی شده از بازی فورتنایت است.

در صورتی که با بازی فورتنایت آشنایی کافی ندارید، پیشنهاد می کنم مقاله آموزش بازی Fortnite Battle Royale را مطالعه نمایید.

اسلحه جدید در Fortnite – LMG

 

اسلحه جدید در Fortnite
اسلحه LMG

همان طور که انتظار می رفت، یک اسلحه جدید به بازی Fortnite اضافه شد. این سلاح (LMG (Light Machine Gun نام دارد که در حالت های مختلف (Rare,Epic و …) طراحی شده است. قدرت تخریب LMG از سایر مسلسل ها بیش تر است. این سلاح از لحاظ دقت از Minigun برتری دارد.

برطرف شدن باگ در تیراندازی

یکی از پر سروصدا ترین اتفاقات پیرامون بازی Fortnite Battle Royale، بروز یک باگ در تیراندازی بود. در راستای همین باگ، تصاویر بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این تصاویر به طرق مختلف، بازی Fortnite را به چالش می کشاند. در آخرین آپدیت بازی فورتنایت، این مشکل برای همیشه حل شد. شما می توانید از این پس، با خیال راحت هدف گیری کنید و مطمئن باشید گلوله ها به همان نقطه ی مورد نظر برخورد خواهند کرد.

حالت 50vs50

در آپدیت جدید Fortnite، حالت 50 نفره بار دیگر به بازی اضافه شد. این حالت تنها برای مدت محدودی قابل بازی است. در 50vs50 شما در یک تیم 50 نفره حضور دارید. هر تیم با یک اتوبوس جداگانه –بر خلاف جهت رقیب- وارد زمین بازی می شود. دایره پایانی بازی، از ابتدا مشخص است. شما می توانید از ابتدا در همان دایره سنگر بگیرید. قبل از شروع طوفان، 10 دقیقه زمان برای فارم کردن در اختیار دارید. حالت 50 نفره برای افراد تازه کار و کسانی که قصد دارند تمرین ساخت و ساز نمایند، بسیار مناسب است.

حالت 50 نفره و اسلحه جدید در Fortnite یک اتفاق هیجان انگیز برای طرفداران این بازی محسوب می شود. به نظر می رسد، با پشت سر گذاشتن خرابی سرورها و باگ های گوناگون، علاقه مندان فورتنایت می توانند به روزهای خوش آتی امیدوار باشند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شانزده =