همانطور که می دانید، رقابت‌ های محبوب و هیجان انگیز جام جهانی سال 2018 از ماه ژوئن  در روسیه آغاز خواهد شد. بنا بر گفته های شرکت EA game، زمان دقیق اضافه شدن جام جهانی به بازی FIFA 18 مشخص شد. آپدیت بازی، روز سه شنبه 8 خرداد 1397 (29 می) بر روی پلتفرم های  ps4 – xbox 1 – nintendo switch – pc منتشر می شود.

بازی FIFA 18 در تاریخ 7 مهر سال 1396 (29 سپتامبر 2017)، به صورت رسمی منتشر شد. این بازی توانست باری دیگر به فروش خوبی دست یابد و از رقیب همیشگی خود (PES) پیشی بگیرد. از زمان عرضه رسمی این بازی تاکنون، آپدیت های بسیاری برای این عنوان منتشر شده است. این تغییرات در بخش‌ های مختلف از جمله Ultimate Team ایجاد شد. به این ترتیب، تجربه لذت ‌بخشی را به کاربران ارائه داد.

مقایسه فروش ماه اول بازی های FIFA 18 و PES 2018

Electronic Arts، برای اولین بار تصمیم گرفت تا یک نسخه مستقل برای پوشش رقابت‌ های جام جهانی منتشر نکند و با یک به ‌روزرسانی رایگان آن را در دسترس کاربران قرار دهد.

با نزدیک شدن به زمان آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، طرفداران سری بازی های FIFA بی صبرانه منتظر اضافه شدن حالت جام جهانی  به بازی FIFA 18 بودند. با انتشار این به ‌روزرسانی، تمامی ۳۲ تیم حاضر (شامل ایران) در این مسابقات با تمامی جزئیات و مشخصات در بازی حضور خواهند داشت. همچنین ۱۲ استادیوم )برای میزبانی این مسابقات در کشور روسیه(، مدال ‌های مربوط به این رقابت‌ ها و تمامی لباس ‌های تیم‌ های شرکت ‌کننده، در این به‌ روزرسانی به بازی اضافه خواهند شد. کلیه تیم های حاضر در بازی  FIFA 18، به صورت جداگانه با کمپانی EA Games قرارداد بستند. این قراردادها شامل حق استفاده از لوگو، پیراهن تیم و برخی موارد حقوقی دیگر می شود.

در بازی FIFA 18 کاربران می ‌توانند با رجوع به بخش Tournaments در بازی، رقابت جام جهانی 2018 را آغاز کنند. به این ترتیب، با انتخاب تیم مورد نظر خود، از تجربه این مسابقات لذت ببرند. همچنین امکان تجربه آنلاین این مسابقات برای کاربران فراهم شده است. حتی بازیکنان می‌ توانند از بخش Online Friendlies با یکدیگر به رقابت بپردازند. حتی تیم هایی که به جام جهانی راه پیدا نکردند (ایتالیا، هلند، ایالت متحده) می توانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

اضافه شدن حالت جام جهانی به بازی FIFA 18، برای نسخه FIFA Mobile در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد 1397) منتشر خواهد شد. البته Electronic Arts هنوز اطلاعات بیشتری از نسخه موبایل بازی منتشر نکرده است.

این آپدیت، رایگان معرفی شده است. اما اضافه شدن حالت جام جهانی به بازی FIFA 18 علاوه بر افزایش جذابیت این عنوان، (خرید بسته های درون بازی) می تواند درآمد بسیار بالایی برای این شرکت به همراه داشته باشد.

خرید بازی FIFA 18 Standard Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =