لیستی از آنچه که می تواند سرویس جدید جریان یوبی سافت است، پیش از کنفرانس E3 2019 در ماه آینده به طور آنلاین ظاهر شده است. اعضای انجمن Resetera (از طریق VG247) یک لیست حفره ها را برای چیزی به نام “Ubisoft Pass” یافتند. این لیست حذف شده اما VG247 گزارش می دهد که فروشگاه Ubisoft همچنین دارای یک صفحه اختصاص یافته به خدمات اشتراک است که از آن زمان نیز حذف شده است. این موضوع هیجان انگیز می باشد زیرا Ubisoft در حال حاضر خدمات اشتراکی را اجرا نمی کند.

تصویر حفره یا سوراخ اصلی برای “Premium” نسخه ی Ubisoft Pass بود. این اصطلاح نشان می دهد که سرویس، اگر واقعی طراحی شود، ممکن است در سطوح مختلف در دسترس باشد. مدیر عامل شرکت یوبی سافت، Yves Guillemot، اعتقاد زیادی به streaming عنوان یک فناوری دارد که برای انجام بازی های جذاب یک معامله بزرگ خواهد بود. با گذشت زمان، فکر می کنم streaming برای بسیاری از بازیکنان قابل دسترس خواهد بود و لازم نیست سخت افزار بزرگ در خانه داشته باشد.  Guillemot به Variety در سال 2018 گفته است که نسل کنسول تعویض خواهد شد و پس از آن تقریبا نیمی از آنها streaming خواهند بود.

Ubisoft با شرکت گوگل در پلتفرم streaming آن شرکت کار می کرد و این شگفت آور نیست که Ubisoft به عنوان یکی از شرکای ثالث Stadia در تابستان امسال اعلام شود. یک گمانه زنی که در این راه وجود دارد در صورتی که یک سرویس streaming نباشد، ممکن است که Ubisoft Pass بتواند یک پیشنهاد دسترسی به سبک EA باشد که مردم می توانند هزینه ماهانه برای دسترسی به عناوین مختلف پرداخت کنند.

جلسه Ubisoft در کنفرانس E3 2019 تاریخ 20 خرداد 98 برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره اطلاعاتی از کنفرانس E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =