به نظر می رسد یک لباس جدید در بازی Spider Man به زودی عرضه شود.

پس از آن که Marvel Games دسته اجتماعی خود را به “Marvel G4mes” تغییر داد، این شرکت در حال حاضر بیشتر بخش فانتزی را تحسین می کند. کلمه چهار احتمالا مربوط به نام یکی از بازی های آن می باشد.

Ryan Penagos رئیس Marvel در طول یک جریان زنده اعلام کرد که در حال افزودن بخش فوق العاده ای به بازی Spider Man در کنسول ps4 می باشند. در هر صورت من نمی توانم به شما موضوع روشنی را در این زمینه بیان کنم. به گفته منتقدین این موضوع شگفت انگیز و فوق العاده می باشد.

کمپانی Insomniac به طرز شگفت انگیزی این موضوع را مطرح نمود این به بدان معنا می باشد که اعلامیه ای به زودی به صورت رسمی مطرح می شود. هیچ چیز در این مرحله مشخص نیست، اما یک احتمال این است که Insomniac لباس جدیدی را برای Spider-Man در PS4 اضافه می کند.

بازی مرد عنکبوتی عضو Fantastic Four به عنوان بخشی از Future Foundation به حساب می آید. برخی از لباس های Spider Man که در DLC های گذشته منتشر شدند عبارتند از: Spider-Clan ،Marvel’s Mangaverse ،Spider-UK from Edge of Spider-Verse و Sam Raimi.

در دیگر اخبار بازی Spider Man در PS4، سونی اخیرا اعلام کرده است که این بازی از 25 نوامبر (4 آذر) به فروش 9 میلیون نسخه رسیده است. این بازی واقعا توانست به موفقیت تجاری و محبوبیت خوبی دست یابد. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید Fantastic Four در مورد مرد عنکبوتی منتشر خواهد شد. تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر باید صبور بمانیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره افزودن Fantastic به بازیSpider Man  به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =