شرکت سونی امروز همزمان با انتشار بازی خدای جنگ (God of War) برای کنسول ps4، نرم افزاری به نام Mimir’s Vision را برای گوشی های تلفن همراه به بازار عرضه کرد.Mimir’s head که نقش منبعِ خرد و دانش را دارد، در سرتاسر مسیر اسکاندیناوی، به کریتوس و آترئوس (پسرش) کمک می کند.

قابلیت های نرم افزار Mimir’s Vision

در نرم افزار Mimir’s Vision با استفاده از قابلیت AR (واقعیت افزوده؛ فضا سازی سه بعدی با کمک گیری از دوربین تلفن های هوشمند برای شبیه سازی مکان های مختلف) شما می توانید فضاهای موجود در بازی را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. همینطور به کمک نرم افزار Mimir’s Vision شما می توانید اطلاعات دقیقی از نقشه ها و محیط اطراف خود بدست آورید. گشت و گذار داخل فضای داستان های اساطیری در قلب اسکاندیناوی (یک هارمونی عالی) می تواند شما را مجذوب خود کند. این اطلاعات با کلیک بر روی مکان ها و به همراه صدای دوست داشتنی Mimir به نمایش در خواهد آمد.

نرم افزار Mimir’s Vision
نمایی از تصویر نشان داده شده توسط نرم افزار

داستان اصلی بازی بسیار جذاب است و توانسته تا به اینجا نطر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. نداشتن این نرم افزار مشکلی برای بازیکن ایجاد نمی کند. همچنین این محصول شرکت سونی هیچ بخشی از داستان را فاش نمی سازد. اگر دوست دارید در هنگام بازی کردن God of War (خدای جنگ) لذت کافی را از آن ببرید و یا از طرفداران این بازی هستید، قطعاً دانلود این نرم افزار تجربه مناسبی برای شما خواهد بود.

به هر حال نرم افزار Mimir’s Vision، با استفاده از ARCore برای سیستم عامل های اندروید و ARKit برای IOS، قابل دانلود رایگان بر روی AppStore و GooglePlay می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار، داستان بازی های قبلی و یا نقد و بررسی بازی God of War (خدای جنگ) می توانید اینجا را کلیک کنید.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =