Maverick و Clash اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege هستند.

بازی Rainbow Six Siege به مرور گسترش می یابد و به زودی با اپراتور Grim Sky همکاری خواهد نمود. بسته DLC جدیدی دو اپراتور Maverick ،Clash و یک نقشه قدیمی را دوباره طراحی می کند. در حال حاضر کمپانی Ubisoft تمام اطلاعات مربوط به اپراتورها را نشان می دهد.

Clash، ما همانطور که از تیزهای قبلی مشاهده کردیم دارای یک سپر مشابه آنچه توسط Montagne استفاده شده، است. سپر همیشه مجهز شده است و اگر چه بازیکن در هنگام داشتن سپر نمی تواند اسلحه حمل کند ولی دارای نیروی افزوده شده به برق می باشد و باعث آسیب رساندن به دشمنان می شود.

توانایی او باعث می شود او اولین مدافع برای حمل سپر و پشتیبانی مفید از اپراتور می باشد. او می تواند به جمع آوری اطلاعات در موقعیت های دشمن و منحرف کردن آنها بپردازد.

مهاجم جدید دیگری به نام Maverick وجود دارد و ابزار منحصر به فرد آن یک لرزش گیر است که می تواند از طریق دیوارهای تقویت شده به طور صحیح بسوزد. او به نظر می رسد جایگزینی برای Hibana و Thermite باشد. او می تواند اتاق های هدف را باز کند تا خطوط بیشتری را ببیند و فرصت ها را از بین ببرد.

با این وجود خنک شدن حفره های بزگتر زمان بیشتری طول می کشد از همین رو زنده ماندن به اندازه کافی سخت و دشوار می شود زیرا بیرون رفتن از حفره های داغ و بزرگ دشوار است.

هنگامی که دود نارنجک و دامنه حرارتی Glaz ترکیب می شود به معنای واقعی می تواند کشنده و مرگبار باشد.

کمپانی Ubisoft تا به حال تاریخ انتشار دقیقی را برای فصل جدید محتوا تایید نکرده است. Operation Grim Sky در تاریخ 29 مرداد 97 به صورت آزمایشی به سرور اضافه می گردد و در اواسط شهریور بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قرار می گیرد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rainbow Six Siege برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شانزده =