بنا بر گفته ی سازنده بازی Destiny 2 بازیکنان باید منتظر موارد عجیب و غریب زیادی در بازی باشند. یکی از این موارد بازگشت بازرگان مرموز Xur به بازی است. این کاراکتر آیتم های هیجان انگیزی به همراه دارد که مطمئنا از دیدار با او خسته نخواهید شد.

در کوله پشتی این شخصیت مواردی همچون Synthoceps ،Gemini Jester و Sanguine Alchemy را می توانید بیابید. Synthocep ها مسلما بهترین گزینه برای خرید خواهند بود. زیرا آن‌ ها در زمان محاصره، حمله و آسیب وارد شده را به مقدار بسیار بالایی افزایش می‌ دهند.

شما می توانید Xur را در منطقه Scar Giant’s Scary یافت نمایید. او بر روی یک ساختمان فرود می آید و مسیر خود را به سمت چپ تغییر می دهد در نهایت می توانید او را در یک غار پیدا کنید. سلاح‌های Exotic این هفته تحت عنوان Crimson در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

Crimson همراه با سرکوب دشمنان از جمله ضربه زدن به دیگر بازیکنان در حالت PvP و از بین بردن مهارت آن‌ ها باعث می ‌شود که کاربران در برابر ضرباتی که از تمام جهات دریافت می ‌کنند، آسیب‌ پذیر شوند. این سلاح باعث انفجار در سه ناحیه می شود. Crimson از معدود سلاح هایی است که ممکن است به مزاج بسیاری خوش آید.

از سوی دیگر شما قادرید The Dragon’s Shadow ،Crown of Tempests (کلاه ایمنی Warlocks برای محافظت از طوفان) و Ashen Wake (دستکش های Titan) را با قیمت 23 Legendary Shard به دست آورید.

در رویداد تازه منتشر گشته Iron Banner تجدید نظر هایی اعمال شده است. چالش ها برای رسیدن به loot ها بسیار ساده تر شده و این چالش ها تا 23 اکتبر ادامه خواهند داشت.

شاید حضور دوباره Xur رضایت بخش نباشد. ولی اسلحه Crimson در حد بسیار عالی ظاهر شده است. یکی از موارد هیجان انگیز در رویداد هالووین امسال بازی Destiny 2، بدون شک Haunted Forest می باشد. در این رویداد شما باید بر روی شاخه ی درختان به کشتن دشمنان بپردازید. در این بخش به شما 15 دقیقه زمان داده می ‌شود که با پشت سر گذاشتن تعداد شاخه ‌های بیشتر، Fragmented Soul های زیاد تری به شما اهدا می گردد. شما می توانید از Fragmented Soul برای خرید اسلحه ی Horror Story استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Destiny 2 با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =