در این مقاله ما به بازی جدید کمپانی Platinum و کارنامه آن می پردازیم.

2019 یک “سال فوق العاده مهم” برای کمپانی Platinum است.

PlatinumGames توسعه دهنده بازی Bayonetta به نظر می رسد که یکی از پروژه های بعدی خود را بر خلاف آنچه قبلا ساخته شده است، بسازد. Atsushi Inaba رئیس استودیو گفت: “بازی Chronicle در حال حاضر ما در حال طراحی پروژه ای هستیم که تا کنون انجام نشده است. ما از صحبت هایی که شده مطلع هستیم صحبت این بازی در میان مردم پیچیده است ولی هنوز این از طرف ما اطلاعاتی در میان گذاشته نشده است. بنابراین ما در این زمینه بسیار هیجان زده هستیم”.

هم اکنون نام بازی مشخص نشده است ولی ما متوجه این هستیم که امسال سال مهمی برای این کمپانی خواهد بود. آنها به طور غیر مستقیم درباره عنوانی بزرگ صحبت به عمل آورده اند. این بازی به هر حال یک چالش بزرگ برای این کمپانی محسوب می شود. او گفت کمپانی PlatinumGames در سال 2019 “بنیاد جدیدی” ایجاد می کند که انتظار می رود که سود آن ها بسیار بالا باشد.

اعتقاد بر این است که این بازی مخفی جدید یک IP جدید می باشد. Inaba گفت: “کمپانی PlatinumGames مسیر بسیار درخشانی در راه دارد و ما از این موضوع بسیار مسروریم”. او در ادامه گفت: IPB Bayonetta متعلق به Sega است و نه PlatinumGames، و این به برخی از مسائل منجر شده است. او گفت این بازی ها وقت بسیار زیادی از استودیوها می گیرد. Bayonetta 3 Platinum اکنون در حال توسعه یک عنوان برای نینتندو سوئیچ می باشد.

این شرکت همچنین بازی های Nier: Automata ،Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ،Transformers: Devastation ،Star Fox Guard ،The Legend of Korra Metal Gear Rising: Revengeance ،Vanquish ،MadWorld و غیره را در کارنامه خود ثبت کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید کمپانی Platinum به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =