روزهای پایانی سال میلادی نزدیک است. این بدان معنا می باشد که کمپانی سونی برای ماه January برای مشترکین پلاس و کنسول های ps4 ،ps3 و ps vita مجموعه جدیدی در نظر گرفته است. کمپانی سونی اعلام کرده است که در ماه ژانویه عرضه خواهد شد، پس بگذارید به سراشیبی برویم و ببینیم چه می توان از تاریخ 1 ژانویه (11 دی) تا 5 فوریه (16 بهمن) از PSN دریافت کرد. در ادامه مقاله لیست بازی های رایگان PlayStation Plus را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

صاحبان PS4 می توانند بازی Steep، یک بازی ورزشی ساخته کمپانی Ubisoft را انتخاب کنند که به شما اجازه می دهد اسکی، snowboard و پرواز به وسیله بال را تجربه نمایید. از دیگر بازی های ps4 در این زمان می توان به Portal Knights اشاره کرد. در این بازی RPG شما می توانید به جستجو و کاووش بپردازید.

در ps3 می توانید بازی Zone of the Enders که شامل نسخه های بازسازی شده دو بازی مبارزاتی با موتور به نام Amplitude به همراه موسیقی و ریتم می باشد.

صاحبان PS Vita می توانند بازی Fallen Legion را دریافت کنید: Flames of the Rebellion (همچنین قابل پخش برای PS4) و Super Mutant Alien Assault. همچنین بازی های Onrush و Soma برای ps4 و بازی های Steredenn و SteinsGate برای ps3 و Papers ،Please و Iconoclasts درps vita  موجود می باشد.

اعضای ps plus باید توجه داشته باشند که از March 2019 اسفند 97 دیگر این تخفیفات برای PS Plus کنسول های ps3 و ps vita اعطا نخواهد شد.

بازی های رایگان PlayStation Plus برای ماه January 2019

PS4

  • Steep
  • Portal Knights
  • (Fallen Legion: Flames of the Rebellion (also on PS Vita

PS3

  • Zone of the Enders HD Collection
  • Amplitude

PS Vita

  • (Fallen Legion: Flames of the Rebellion (also on PS4
  • Super Mutant Alien Assault

لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان PlayStation Plus به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۱۲ ماهه Playstation Plus انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =