کمپانی مایکروسافت تایید کرد هیچ گونه ارتقایی در فهرست نسخه سازگار با xbox1 تا سال جدید وجود ندارد. Major Nelson در توییتر رسمی خود نوشت: کمپانی مایکروسافت تا سال 2019، بازی هایی برای Xbox منتشر می نماید. زیرا این تیم در تعطیلات زمان زیادی را صرف می نماید. در این مقاله راجع به بازی های وارونه کنسول xbox1 تا سال 2019 اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

سال 2018 برای عناوین بازی xbox1 بزرگ به حساب می آمد. همچنین کمپانی مایکروسافت سال گذشته 100 عنوان را به کاتالوگ خود افزود. در حال حاضر بیش از 550 بازی در کتابخانه این کنسول وجود دارد که 57 مورد آن برای Xbox One X ارتقا یافته است.

کمپانی مایکروسافت به طور موقت توسعه محتواهای پیشین را متوقف نموده تا ویژگی های جدیدی را منتشر نماید. سیستم عامل های خود را در هفته پیش از تعطیلات بر ویژگی های جدید متمرکز کرده اند. این کمپانی برای بسیاری از تازه واردان آنلاین در تعطیلات کاملا قابل اطمینان می باشد.

تمام مدل های xbox 1 در ایالات متحده 50 دلار تخمین زده می شود. این فروش، همراه با فروش معمولی در طول تعطیلات، مطمئنا به این معنی است که بسیاری از ایکس باکس های جدید در طول تعطیلات وارد می شوند. بنابراین مایکروسافت بر روی یک تجربه جدید متمرکز می باشد.

کتابخانه وارونه شامل بازی های کنسول xbox 360 و xbox1 می باشد. عناوین جدید به صورت نیمه منظم شامل: Duke Nukem Forver ،The Darkness و The Bureau: XCOM Declassified در این هفته وارد می شود. مانند همیشه اگر شما قبلا این بازی ها را در دست دارید، می توانید به سادگی دیسک را در xbox1 خود قرار دهید و شروع به بازی کنید.

اگر شما عناوین را به صورت دیجیتالی تهیه نموده اید، آنها در مجموعه بازی های شما یافت می شود و می توانید مجدد بارگیری نمایید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس Xbox One X (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =