بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، به‌ زودی بازی‌ های Steam بر روی تلفن همراه قابل بازی خواهند بود. این که افراد بر روی تخت خود دراز بکشند و در دنیای بازی غرق شوند بسیار جذاب است. Steam برای این موضوع، راه حلی پیدا کرد، تولید برنامه های رایگانی که به شما اجازه بازی Steam (فیلم ها) بر روی تلفن همراه را می دهد.

شرکت Valve

شرکت Valve، تولید کننده بازی ‌های رایانه ‌ای و فروشگاه دیجیتال در آمریکا است. این کمپانی در واشینگتن واقع است. Valve، در سال 1996 توسط دو کارمند سابق مایکروسافت تأسیس شد. او توانست با ارائه بازی‌ های تحسین آمیز مانند سری‌ های Half life ،Dota 2 ،Portal ،Team Fortress به شهرت جهانی برسد.

تاریخچه Steam

نرم افزار Steam در سال 2002 توسط استودیو Valve معرفی شد. حدود یک سال پس از آن (2003) به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت. این نرم افزار در ابتدا برای خرید بازی ها مورد استفاده قرار می گرفت و هیچ امکان دیگری برای آن وجود نداشت. با گذشت زمان بخش آنلاین بازی نیز برای Steam در نظر گرفته شد. با این کار علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزایش یافتند.

۱۰ بازی آنلاین برتر Steam

فروشگاه دیجیتالی Steam‌، عمدتا برای دانلود و بازی کردن در پلتفرم PC درنظر گرفته می شود. در طول این سال ها، شرکت Valve با تلاش بسیار توانست به پلتفرم‌ های دیگر نیز راه پیدا کند. Steam Link ‌قابلیت جدیدی درفروشگاه Steam است. Steam Link قرار است تا باری دیگر شرکت Valve را یک گام به جلو ببرد. شما از طریق این قابلیت می‌ توانید بازی‌ های Steam خود را در تلویزیون نیز بازی کنید. علاوه بر آن، شرکت Steam این قابلیت را حتی به دستگاه‌ های تلفن همراه نیز خواهد آورد.

شرکت Valve در نظر دارد، این قابلیت را روز دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 (21 می) برای android و ios عرضه کند. شما می ‌توانید به صورت همزمان یک بازی را در گوشی android خود و دستگاه‌ هایی با پشتیبانی از ios (مانند آیفون، آی پد و حتی تلویزیون ‌های اپل) اجرا کنید.

شما علاوه بر گوشی هوشمند خود به یک اتصال بی‌ سیم اینترنت (Wi-Fi) نیز نیازمندید. همچنین استفاده از دسته‌ ی بازی ‌های Steam و MFI در این نسخه فراهم شده است. شرکت Valve حدود یک سال است که در حال کار بر روی کنترلرها می باشد. Steam Controller با تمامی بازی های Steam (قدیمی، حال و آینده) سازگاری دارد. Steam Controller، از دو پد ردیابی و صفحه نمایش لمسی بهره می برد.

Valve در نظر دارد، برنامه‌ ی Steam Video را در تابستان امسال عرضه کند. شما در صورت خرید فیلم های Steam، می توانید آن ها را با Wi-Fi یا LTE تماشا کنید. همچنین، از طریق Steam Video فیلم‌ ها، آمار فروش بازی‌ ها ‌را مشاهده کنید. این قابلیت از پخش آفلاین ویدیو نیز پشتیبانی می ‌کند.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − سه =