سری بازی های استراتژی Fire Emblem وارد کنسول nintendo switch می شود. کمپانی سازنده طی کنفرانس E3 2018 تریلری در خصوص گیم پلی این بازی به بازیکنان نشان داد. البته به نظر می رسد پایه و اساس گیم پلی بازی Fire Emblem در همان حال و هوای گذشته جریان خواهد داشت و تغییرات چشم گیری صورت نمی گیرد.

داستان بازی Fire Emblem تا حدی مشابه گذشته پیش می رود حتی شخصیت ها و کاراکترهای اصلی بازی همچنان در صحنه حضور دارند. البته برخی از تغییرات لذت بخش و هیجان انگیز به این بازی اضافه گشته. به طور مثال صفحه نمایش با نبرد ارتش ها اشباع شده و بازیکنان می توانند تنها یک شخصیت را کنترل کنند. البته این شخصیت می تواند رهبری یک گروه را بر عهده گیرد.

دنیای بازی به صورت 3D طراحی شده و همچنان موضوعات دیگر به صورت نسخه های پیشین اداره می شود.

شخصیت های بازی به صورت جدید طراحی شدند تا حس و حال دیگری به بازی ببخشند اما به طور مثال شما نمی توانید از امیلی در بازی Fire Emblem استفاده کنید.

تاریخ انتشار بازی Fire Emblem

بازی Fire Emblem بهار سال 2019 بر روی کنسول nintendo switch منتشر خواهد شد. البته هم اکنون اطلاعات دقیقی از این بازی در دسترس نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =