چگونه باید لباس Infinity War را در بازی Spider Man به دست آوریم؟

لباس Infinity War هم در بازی Spider Man و هم در فیلم Avengers: Infinity War مورد استفاده قرار گرفته است. اگر هنگام دیدن فیلم Avengers: Infinity War بی تجربه بودید هم اکنون می توانید از دیدن این لباس در بازی Spider Man بسیار خوشحال شوید. این لباس واقعا برای شخصیت پیتر پارکر عالی و جذاب است.

در هر صورت این لباس به عنوان یکی از قابل توجه ترین دیدگاه ها در بازی می باشد. این لباس در هوای خنک نیویورک و بر روی آسمان خراش ها به خوبی استفاده می شود.

همانطور که می دانید این لباس در فیلم واقعا بی نظیر بود و هنگامی که فعال می شود چهار بازوی مکانیکی از پشت Spidey بیرون می آید. در بازی، تجهیزات این چنینی قدرت مضاعفی به حملات Spidey می بخشد و به شما این امکان را می دهد تا از طریق دفاع حتی قوی ترین دشمنان خود را از بین ببرید. البته هنگامی که با دشمنان متعددی برخورد می کنید در اثر یکبار ضربه آنها از بین می روند.

هنگامی که دشمنان شما را احاطه کردند و نیاز به یک راه سریع برای فرود دارید بدون در نظر گرفتن نوع دشمن، این لباس به شما یاری می رساند. قدرت بالای آن باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

راه های دسترسی به لباس از سه طریق مختلف امکان پذیر می باشد. اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که Iron Spider را به level 31 برسانید. پس از آن باید چهار crime tokens، سه base tokens و سه چالش را انجام دهید.

زمانی که تمامی این موارد به پایان رسید لباس مورد نظر شخصیت پیتر پارکر در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Spider Man با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =