بازی Star Citizen پک جدیدی را به ارزش 27000 دلار به بازیکنان ارائه داد.

Cloud -توسعه دهنده بازی Star Citizen- پک بسته گران قیمت را برای شبیه ساز فضایی بر روی پلتفرم pc ارائه داد. پک The Legatus از 117 کشتی و 163 وسایل جانبی –پوسته و ارتقا ابزارها- تشکیل شده. شما برای استفاده از این امکانات باید 27000 دلار بپردازید.

pc         بازی Star Citizen


جالب است بدانید تنها با پرداخت این مبلغ نمی توانید به راحتی از بازی لذت ببرید و باید برای دیدن فروشگاه -پک the Legatus- مبلغ 1000 دلار دیگر به آن واریز کنید. اگر این کار را انجام ندهید در بازی Star Citizen خطای 401 دریافت می کنید.

بازیStar Citizen  در حال حاضر نسخه آلفا ۳.۱ را منتشر کرده. ما تا پایان سال 2018 باید منتظر رونمایی ‌های بزرگ این بازی باشیم. این بازی در 3 نوع متفاوت عرضه خواهد شد:

  • باربری
  • نظامی
  • جنگی

تنها چیزی که ارزش این هزینه های گزاف را دارد، 117 کشتی موجود در بازی است.

البته شرکت سازنده اعلام کرده:

اگر قادر به پرداخت 1000 دلار نمی باشید، از طریق تماس با پشتیبانی می توانید از فروشگاه ما دیدن کنید.

بازی Star Citizen یکی از موفق ترین پروژه هایی است که هر ساله مبلغ بسیاری را کسب می کند. این مبلغ بیش از 185 میلیون دلار افزایش یافته و تنها در سال 2017 به 35 میلیون دلار رسیده است.

Crytek -توسعه دهنده و ناشر آلمانی- قصد دارد از کمپانی Cloud Imperium Games برای نقض حق نسخه برداری شکایت کند.

تاریخ انتشار بازی Star Citizen

سازندگان بازی Star Citizen هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار تعیین نکرده اند. اما تمامی طرفداران، انتظار تجربه آن را نهایتا تا پایان سال جاری دارند. همانطور که پیشتر گفتم، این بازی تنها بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد و هنوز تصمیمی برای وارد شدن به کنسول های دیگر گرفته نشده است.

برای اطلاع بیشتر از این بازی با ما همراه باشد تا از E3 2018 اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Star Citizen برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =