بازی Mario Kart 8 یکی از محبوب ترین بازی های Nintendo Switch می باشد که در حال به روز رسانی های جدید قرار دارد. Shinya Takahashi توسعه دهنده بازی های ویدیویی در صفحه ی شخصی خود در Twitter از بروزرسانی های بیشتر بازی Mario Kart 8 خبر داد ولی در مورد جزئیات خاصی صحبت نکرد.

طرفداران بازی Mario Kart 8 مطمئنا دوست دارند شخصیت ها و جریان های بیشتری را در بازی ببینند. اما هنوز مشخص نیست در بروزرسانی جدید شاهد چه مواردی خواهیم بود.

پرفروش ترین بازی های Mario Kart

Mario Kart 8 Deluxe از تاریخ 11 فروردین ماه بالغ بر 9.22 میلیون نسخه به فروش رسانده است. که باعث شده دومین بازی تجاری موفق برای کنسول Nintendo Switch لقب بگیرد. بازی Super Mario Odyssey با فروش 10.41 میلیون نسخه از بازی Mario Kart 8 Deluxe پیشی گرفت.

در بازی های Mario Kart بازیکنان با انتخاب شخصیت و خودروی مورد علاقه‌ی خود وارد رقابت می شوند. رقابت ها بسیار نزدیک نفس ‌گیر است و تا آخرین لحظه امکان شکست در آن وجود دارد. بخش تک نفره این بازی دارای خط داستانی نیست. گیم‌ پلی متنوع با حالت‌ های مختلف به صورت آفلاین و آنلاین، شخصیت‌ های نام‌ آشنا و از همه مهمتر وجود پیست های پر پیچ و خم باعث شده سری بازی های Mario Kart لحظات تکرار نشدنی برای شما ایجاد کند.

نسخه Mario Kart 8 Deluxe

بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه جدید از بازی Wii U game Mario Kart 8 می باشد که در فروردین ماه روانه بازار شد. در نسخه Deluxe تمام DLC های قبلی وجود دارد. همچنین ازنظر گرافیک و عملکرد، پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

بازی Mario Kart 8 Deluxe شاید تفاوت زیادی با نسخه Wii U نداشته و انتظارات طرفداران را برآورده نکرده باشد، ولی مسابقات بازی کماکان بسیار سرگرم‌ کننده می باشند.

Nintendo Labo برای بازی Mario Kart 8 Deluxe

شما می توانید برای بازی Mario Kart 8 Deluxe از Nintendo Labo استفاده نمایید.

نسخه Mario Kart: Tour در تلفن همراه

سری جدید بازی Mario Kart تحت عنوان Mario Kart: Tour می باشد. که برای تلفن همراه تئبیه شده و موفقیت بزرگی برای Nintendo به حساب می آید. بازی Mario Kart: Tour در سال 2019 به بازار عرضه می شود.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =