کمی درباره به روزسانی بازی Gran Turismo Sport در این مقاله

آخرین به روز رسانی بازی Gran Turismo Sport با عنوان 1.25 در شهریور ماه عرضه شد. این بخش شامل تعدادی از اتومبیل های جدید، آهنگ های اضافی و تعدادی از رویدادهای لیگ GT می باشد.

در حال حاضر توسعه دهندگان Polyphony Digitial اعلام کردند GT Sport یک به روز رسانی دیگر با اتومبیل های جدید، مسیرهای تازه و رویدادهای دیگر ادغام خواهد شد.

Kazunori Yamauchi رئیس Polyphony Digital گفت: Patch 1.28 شامل 9 وسیله نقلیه جدید، آهنگ Fuji Speedway جدید و 3 لیگ جدید GT با The Passion of Dr می باشد. Wankel (لیگ برتر)، Red Circuit Tours (لیگ آماتور) و Group 1 Cup (لیگ حرفه ای).

در نهایت مسیر Fuji Speedway را می توان در حالت Scapes استفاده کرد. ماه گذشته Red Bull Ring در مسیر ظاهر می شود. این به روز رسانی کاملا رایگان می باشد و در حال حاضر در دسترس است.

به روزرسانی Titled Patch 1.10، شامل 12 خودرو اضافی مانند Ferrari Enzo Ferrari و Lamborghini Countach LP400 بود. علاوه بر دوازده خودرو، حالت تک نفره جدیدی دارای چند سری مختلف مسابقات بازیکنان را به چالش می کشد. چالش ها شامل: races to challenge ،such as the Sunday Cup ،Clubman Cub و FF Challenge.

نگاه عمیق به بازی Gran Turismo Sport به ما نشان داد که طرفداران شبیه سازی مسابقه پیدا به این بازی علاقه خاصی پیدا می کنند. رانندگی فوق العاده دقیق و ردیابی مسیرها بهتر از همیشه ظاهر شده است.

بازی Gran Turismo Sport در حال حاضر تنها برای کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Gran Turismo Sport با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره به روزسانی بازی Gran Turismo Sport برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Gran Turismo Sport برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =