به روز رسانی چند نفره برای بازی Stardew Valley مدت ها پیش بر روی نسخه بتا انجام شده بود. اما هم اکنون برای اولین بار بر روی pc نیز وارد می شود. این به روز رسانی از تاریخ 10 مرداد 97 آغاز خواهد شد.

بخش چند نفره بازی Stardew Valley به طور کلی به همکاری با یکدیگر مرتبط می شود. شما و سه بازیکن دیگر می توانید مزرعه رویایی خود را ساخته و از هیولاها در آن نیز بهره ببرید. فقط شما باید اطمینان حاصل کنید هنگامی که در بازی دوستان به منزلتان می آیند یک Cabin برای تماس با خانه داشته باشند.

به غیر از کارهای دستی در مزرعه می توان کارهای گروهی بسیاری را انجام داد. یک Chatbox و Emojis جدید وجود خواهد داشت تا همه چیز را در همان صفحه نگه دارد. به علاوه ازدواج و طلاق در آن دیده می شود. البته بعد از جدایی می توانید بانوی جوان دیگری را از شهر Pelican انتخاب کنید. همچنین حلقه ای را به صورت آنلاین برای شخص خاص بسازید. نکته ای که هست، اتفاقات تلخی مانند طلاق همانطور که کلبه شما را غم آلود می کند قلب بازیکن را نیز می شکند.

بازیکن می تواند از طریق فروش محصولات خود مشکلات موجود در کلبه و مزرعه را رفع و رجوع سازد. پس، اصلا جای نگرانی نیست. بازی به بازیکن امکانات خوبی می دهد. البته هرچه تجربه بازیکن یا دوستانشان بیشتر شود به همان نسبت مشکلات آنها کم یا زیاد می شود.

تاریخ انتشار به روز رسانی

به یاد داشته باشید که این به روز رسانی تاریخ 10 مرداد 97 در pc از طریق Steam ،GOG و WeGame در دسترس خواهد بود.

سازندگان بازی از به روز رسانی نسخه xbox1 و nintendo switch صحبتی به میان نیاوردند. ولی از تریلرها احتمال رسیدن این به روز رسانی بر روی کنسول های ذکر شده نیز می رود.

لطفا نظرات خود را درباره به روز رسانی بازی Stardew Valley برای من، گروه crocogame و دوستانتان ببه صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =