Gauntlets، حالت های جدید Blackout و موارد دیگر در هفته آینده به بازی Black Ops 4 می آیند.

کمپانی Treyarch در این ماه به فکر افزودن موضوعاتی مثبت به بازی Call of Duty: Black Ops 4 می باشد. کمپانی سازنده نخستین ویژگی ها را اضافه کرد و هم اکنون طرفداران این بازی مهیج منتظر انتشار آن خواهند بود.

در سایت Reddit، استودیو مشخص کرد چه چیزی در فروشگاه Black Ops 4 در هفته آینده عرضه خواهد شد. تمامی سه حالت بازی توجه خاصی را به خود جلب می کند. بخش زامبی، Gauntlets را می گیرد. البته یک رویداد 115 روزه به عنوان جشن برگزار می شود. این رویداد در همه سیستم عامل ها در دسترس خواهد بود و دو XP، سلاح XP و Nebulium Plasma ارائه می دهد.

برای حالت بتل رویال بازی Blackout می خواهند loot های جدیدی را در کنسول ها پیاده سازی نمایند و دست یابی به آیتم های خاص آسانتر انجام می شود. توسعه دهنده می گوید این ویژگی تا زمان نامحدودی در دسترس باقی خواهد ماند. جزئیات بیشتر هنوز ارائه نشده است، اما Treyarch اذعان دارد که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد حالت ها و همچنین اخبار بیشتری در خصوص بخش Blackout را نشان خواهد داد.

در نهایت، در حالت چند نفره، به روز رسانی هفته آینده هر دو Elevation و Madagascar را به Black Ops Pass اضافه می کند. Treyarch می گوید نقشه های آینده به بازی اضافه خواهد شد. به روز رسانی، لیست های پخش ویژه و همچنین اتفاقات بهبود دهنده در این به روز رسانی مشاهده خواهد شد.

بعد از این ماه کمپانی سازنده League Play to Black Ops 4 را معرفی خواهد کرد. در این بخش شما شاهد مسابقات پیشرفته تری خواهید بود زیرا شرکت کنندگان را به گروه های 50 نفره تقسیم خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کالکشن Call of Duty برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =