امروز ما به روز رسانی بازی Defiance 2050 را جشن می گیریم. این به روز رسانی Hulker Hell on Paradise را آزاد خواهد کرد. Hulker Hell در جشن هالووین چندین ترفند و رفتارهای جالب را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. این بخش 14 آبان وارد می شود. کار تیمی باعث می شود پاداش هایی که دریافت می کنید به حد مطلوب برسد و به مراتب مراحل به خوبی سپری خواهد شد.

علاوه بر این، ما یک جناح قدرتمند جدید دشمن را برای Defiance 2050 معرفی می کنیم. این سازه های cybernetic EGO دارای سلاح های ویرانگر و بد حالت می باشد. مراحل Paradise به مراتب سخت می باشند و شما می توانید ماموریت های داستان را از طریق کسب اطلاعات بیشتر در مورد Grid به راحتی سپری کنید.

Trouble in Paradise یک سیستم ظاهری برای اسلحه فراهم می آورد که به شما اجازه می دهد در رویداد هالووین آنها را به دلخواه تغییر دهید. تمامی این پوسته ها به گفته سازندگان بسیار متنوع و جذاب می باشند. این به روزرسانی عظیم همچنین حالت قدرتمند Crusader را به ارمغان می آورد. این تبهکار وحشی در خط مقدم مبارزه برتری دارد. او دارای یک چکش عظیم در دو دست و مجموعه ای از توانایی های حماسی است که دشمنان را به خاک و خون می کشد.

بازی Defiance 2050 همیشه به وحشیانه ترین حالت ممکن با دشمنان رو به رو می شود و پیشتر از این چیزی را به نمایش نمی گذارد.

بازی Defiance 2050 توسط به روز رسانی Trouble in Paradise زنده خواهد شد و ما فقط سطحی از این رویداد را به شما اطلاع دادیم. مطمئنا بعد از تجربه آن بسیار هیجان زده خواهید شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Defiance 2050 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =