کمپانی Creative Assembly ویدیو جدیدی را عرضه کرد و از تازه‌ترین به روز رسانی بازی Total War Saga Thrones Of Britannia به طور کامل رونمایی کرده است.

طی چند روز گذشته به‌ روزرسانی جدیدی از بازی Total War Saga Thrones Of Britannia منتشر شده است. در این به‌ روزرسانی دو سیستم جدید به نام‌ های Allegiance و Decree به بازی اضافه گشته است. علاوه بر این استودیوی Creative Assembly سازنده‌ بازی، به‌ طور ذکر کرد که هدف این تیم، بازگرداندن فرمول خشن‌ تر و بی رحم تر Total War در Total War Saga بوده است. به همین دلیل شاهد خونریزی و قتل و عام بیشتری در بازی خواهیم بود. همچنین محتوای قابل دانلود جدید Total War برای Battlebrits نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

به‌ روزرسانی Allegiance حول محور دین و فرهنگ قرار دارد و در Twattila و Rometwo ساخته شده است این موضوع به شما کمک می‌ کند تا از میزان پشتیبانی و حمایت هر منطقه از خود اطمینان حاصل کنید. این بازی هیجان انگیز بر روی پلتفرم pc اجرا می شود.

سیستم Decree به Rite های بازی Warhammer 2 شباهت خواهد داشت. مکانیک جدید به کاربران اجازه می‌ دهد تا سیاست‌های بزرگی را به طور موقت فعال کنند. فعال‌سازی این بخش باعث حفظ و نگهداری ارتش بازیکنان می شود.

در به ‌روزرسانی جدید شاهد تغییراتی مانند در نظر گرفته شدن پاداش برای پادشاهان Pagan، بازسازی بنا‌های گوناگون، اضافه شدن مناطق و ایالت‌های جدید، برطرف کردن مشکلات اندک بازی و تغییراتی در راستای متعادل‌سازی ویژگی‌ های آن هستیم.

در کنار به روز رسانی رایگان، یک قسمت دیگر وجود دارد که باید به صورت نقدی پول واریز شود. این بخش Blood Sweat and Spears نام دارد و هم اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

به روز رسانی جدید برای کسانی که محتوای قابل دانلود Twattila’s Blood & Burning را خریداری کرده‌اند رایگان است اما به غیر از آن با هزینه های در نظر گرفته شده بر روی استیم قابل خریداری است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Total War Saga Thrones Of Britannia برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =