کمپانی سونی در نهایت اعلام کرد که نسخه آزمایشی بازی Death Stranding عنوان بسیار پیش بینی شده PS4 از سازنده Metal Gear Hideo Kojima اعلام شده است. این بازی مرموز و جذاب در تاریخ 17 آبان 98 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 منتشر خواهد شد.

یک تریلر امروز از بخش های گیم پلی برای بازیکنان عرضه شده تا بتوانند اطلاعات بیشتری از این بازی به دست بیاورند. گویا از هم اکنون پیش سفارش این بازی قبول می شود. تا کنون قیمت گذاری این بازی حدود 200 دلار می باشد. Death Stranding اولین بازی Kojima پس از ترک Konami است و چیزی از خروج این بازی نمانده است. ما در این بازی شاهد یک تریلر دقیق هستیم اما اساسا شخصیت سام به کشف یک بازی جهان باز می پردازد. این دنیا پر از اتفاقات عجیب و غریب می باشد. ما او را می بینیم که سوار موتور می شود و به طور جداگانه توسط برخی از هیولاهای این جهان مورد حمله قرار می گیرد. در جای دیگر او اداره کردن یک حمله را بر عهده می گیرد.

تریلر با شخصیت Mads Mikkelsen آغاز می شود و به نظر می رسد با یک کودک مصنوعی -در تریلر قبلی دیده می شود- به عنوان BB اشاره می کند. از آنجا یک عکس از سام و همسرش و یک زن که احتمالا مادرش است به نمایش در می آید. یک زن بیمار که به نظر می رسد رئیس شرکتی با نام Bridges باشد می گوید: “با هم، شما می توانید به ما کمک کنید تا دوباره متصل شوید. شما می توانید امریکا را کامل کنید. ” سم پاسخ می دهد: “نه، امریکا تمام شده … ما به یک کشور نیاز نداریم. دیگر.”

همچنین به نظر می رسد یک درگیری مداوم با یک گروه جدایی طلب ستیزه جوی که دارای قدرت های ویژه هستند جریان می یابد. آنها به شهرها می روند و مردم را می کشند. از نظر گیم پلی، سام شاهد حضور دشمنان در مبارزه با نفوذ شخص ثالث است اما عناصر خفاش نیز وجود دارد که بدون شک طرفداران عناوین قبلی کوجیما از آن قدردانی خواهند کرد.

سم برای Bridges کار می کند و ما می بینیم که او برای صداهای مسیر توسط Apocalyptica مناسب است. او به یک دنیای رشته ای می رود و از حوالی کوه های برفی به صخره های سنگی عبور می کند، از ابزارهایی مانند نردبان و لنگر صعود استفاده می کند. ما همچنین به تعدادی از شخصیت های معرفی شده، که بسیاری از آنها نام های جالبی دارند می رسیم. شما می توانید یک لیست کامل از شخصیت ها و بازیگران آنها را در زیر مشاهده کنید:

  • Sam — Norman Reedus
  • Cliff — Mads Mikkelsen
  • Fragile — Lea Seydoux
  • Mama — Margaret Qually
  • Deadman — Guillermo Del Toro
  • Heartman — Nicolas Winding Refn
  • Die-Hardman — Tommie Earl Jenkins
  • Higgs — Troy Baker
  • Amelie — Lindsay Wagner

نسخه های ویژه این بازی عبارتند از نسخه ی Collector، نسخه ی Digital Deluxe و نسخه Special. نسخه Collector شامل مجسمه BB با اندازه واقعی و یک keychain ludens همراه با محتوای بازی. در نهایت این جریان یک تریلر وسیع را که حاوی بازی گیم پلی بود، نشان می دهد. پیامی از Kojima نیز در وبلاگ PlayStation منتشر شد و بینش بیشتری نسبت به آنچه در مورد بازی و در مورد آن وجود دارد، ارائه می دهد.

Death Stranding یک اتفاق کاملا جدید در بازی اکشن می باشد. جایی که هدف بازیکن این است که شهرهای جداگانه و جامعه مجزا را دوباره برقرار کند. به طوری که تمام عناصر، از جمله داستان و گیم پلی، با موضوع “رشته” و یا اتصال متصل است. به عنوان Sam Porter Bridges، شما سعی می کنید تقسیمات را در جامعه بسازید و در انجام ایجاد اوراق قرضه جدید یا “رشته ها” با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. گزارش اخیر اعلام کرد Death Strunning می تواند به PS5 برسد اما هنوز اعلام نشده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Death Stranding به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =