بازی FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر (شش مهر) برای پلتفرم های pc ،ps4 ،Xbox1 وNintendo Switch منتشر می شود. بازی FIFA 19 اولین بازی از مجموعه بازی های FIFA است که مجوز بازی های لیگ اروپا را (از سال 2007) به دست آورده است. در واقع FIFA مجوز انحصاری پوشش بیشتر رویدادهای جهانی فوتبال را دارد.

اگر برای اولین بار است که مجموعه بازی های FIFA را تجربه می کنید یا از طرفداران قدیمی این بازی هستید به احتمال زیاد برای شما اهمیت ندارد که به چه قیمتی آن را پیش خرید و یا حتی از کجا تهیه کنید. این قانون نانوشته هواداریست.

نسخه استاندارد بازی FIFA 19

قیمت پیشنهادی برای مصرف کنندگان: 60 دلار

پیش سفارش نسخه استاندارد بازی FIFA، پنج بسته Jumbo Premium Gold (طی پنج هفته و هر هفته یک عدد)، کریستین رونالدو (به عنوان آیتمی قرضی در هفت بازی FUT) و موسیقی متن ویژه ای (که منحصرا توسط هنرمندان فیفا خلق شده) را به بازیکنان عرضه می کند.

نسخه Champions بازی FIFA 19

قیمت پیشنهادی برای مصرف کنندگان: 80 دلار

هزینه نسخه Champions بازی FIFA 19 بیست دلار بیشتر از نسخه استاندارد آن است زیرا نسخه Champions امکانات بیشتری علاوه بر موارد ذکر شده در نسخه استاندارد ارائه می دهد. نسخه Champions تا 20 بسته Jumbo Premium Gold (هر هفته یکی طی بیست هفته) اجازه استفاده از بازیکنان طلایی تیم های قهرمان UEFA (انتخاب یکی از بازیکنان طلایی واجد شرایط از رتبه های 80 تا 83) و همچنین نیمار را در هفت بازی FUT عرضه می کند.

همانند نسخه استاندارد، پیش سفارش این نسخه 10 دلار امتیاز تشویقی در بهترین خریدتان قائل می شود. بدون توجه به محل سفارش نیز نسخه Champions سه روز زودتر (25 سپتامبر) در دسترس قرار می گیرد.

نسخه Ultimate بازی FIFA 19

قیمت پیشنهادی برای مصرف کنندگان: 100 دلار

نسخه Ultimate بازی FIFA 19 گران ترین نسخه این بازی است و این در حالیست که مجموعه امتیازات بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می دهد. در نسخه Ultimate بازیکنان همه ی امتیازات نسخه Champions را به علاوه 40 بسته Team Jumbo Premium Gold (هفته ای دو بسته طی بیست هفته) در اختیار دارند.

همانند نسخه Champions با پیش سفارش نسخه Ultimate سه روز زودتر (25 سپتامبر) به بازی دسترسی خواهید داشت. نسخه Ultimate بازی FIFA 19 برای کنسول Nintendo Switch عرضه نمی شود.

خرید بازی FIFA 19 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =